beantwoord

Fox sports eredivisie aangevraagd

• 25 september 2016
  • 10 reacties
  • 219 keer bekeken

Hallo,
Vandaag via de website fox sports eredivisie aangevraagd. Zit er een wachttijd op voordat dit actief wordt of moet er door een medewerker eerst een verificatie plaatsvinden?
icon

Beste antwoord door Jevamo 29 september 2016, 08:55

Hallo Stephen,
Alles draait inmiddels op volle toeren
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je tijdens de aanvraag ook het hokje aangevinkt dat de 14 dagen bedenktijd kan vervallen

Want normaal gesproken heb je tussen 15 en 30 minuten beeld.

Je kunt de klantenservice tot 17.00 uur op zondag bellen uitsluitend voor iTv vragen gebruik dan toets 2 in het keuzemenu
Ja, heb beide hokjes aangevinkt, anders kon je niet verder ook.
Las hier egens dat je een bevestigings mail zou krijgen, deze ook nog niet gehad.
Intussen is er al wel beeld :)

Nu nog het koppelen van de fox sports go app
Reputatie 8
Badge +17
Dat gaat ook lukken, je moet dan ook een fox account hebben kwam ik laatst achter en in het weekend las ik dat het dan niet lukt, maar fijn dat je beeld hebt
Dus wat betreft de foxsports go wachten op de koppelcode?
Reputatie 8
Badge +17
Probeer het eens de app installeren en dan kiezen om in te loggen met Telfort dan je abonneenummer itv invullen met je pincode dan krijg je het schermpje om in te loggen met je fox sport account etc etc
Heb het via de ipad gedaan met het klantnummer en postcode
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jevamo, excuses voor de late reactie. Kun je inmiddels volledig gebruik maken van FOX Sports Eredivisie?
Hallo Stephen,
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Stephen,

Bedankt voor het melden. Ik wens je hierbij veel kijkplezier toe. 😉