beantwoord

FOX sports (en FOX sports GO), wanneer geactiveerd?

• 19 oktober 2016
  • 15 reacties
  • 1355 keer bekeken

Goedenavond,

Ik heb afgelopen zondag (16-10) een FOX sports abonnement aangeschaft, als toevoeging op ons interactieve TV abonnement bij Telfort.
Tot dusver kan ik de kanalen nog niet ontvangen; nog steeds zwart beeld.

Tevens kan ik mijn FOX Sports GO account nog niet activeren, omdat ik de melding krijg
"Je hebt geen abonnement op het Eredivisie Live zenderpakket en kunt je dus niet registreren voor Eredivisie Live Go."

Wanneer wordt FOX Sports geactiveerd op mijn TV, en wanneer kan ik mijn FOX account koppelen met mijn Telfort Abonneenummer?
icon

Beste antwoord door Warwicked 25 oktober 2016, 22:07

Hoi Warwicked,

Goed om te horen dat je tevreden bent met de tussenoplossing. Is het allemaal gelukt met bestellen? Ik zal het bedrag dan voor je vergoeden.

Hallo Michael. Klassieker heb ik gewoon besteld via het menu van interactieve TV. Kosten bedroegen zes euro.
Inmiddels is Fox Sports (sinds vandaag) geactiveerd en is het me gelukt om mijn Fox Sports GO account ook te koppelen aan mijn Telfort abonnement.

Bedankt voor de hulp!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Warwicked,

Goed om te horen dat je tevreden bent met de tussenoplossing. Is het allemaal gelukt met bestellen? Ik zal het bedrag dan voor je vergoeden.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Warwicked,

Ik zie dat het aangevraagd is, maar zie dat het nog niet actief is. Wat hier de reden van is kan niet goed zien. Ik kan me indenken dat je de Klassieker graag wilt kijken: wie niet!?

Ik verwacht dat het vóór morgen niet is opgelost. Ik wil je daarom vragen de klassieker te bestellen als 'losse wedstrijd'. De kosten hiervoor zal ik voor je vergoeden. In de hoop dat het probleem in de loop van volgende week kan worden opgelost.

Ik hoop dat dit het leed een beetje verzacht. Fijne wedstrijd! 🆒
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Warwicked!

Zo doen wij dat! De zes euro's zal ik direct voor je vergoeden. Ik hoop dat je ervan hebt genoten! :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂
Staat nog helemaal niks bij. Ook niet dat ik het besteld zou hebben.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Warwicked,

Heel goed dat je Fox Sports hebt besteld! Worden weer spannende dagen!

Het kan echter tot 72 uur duren voordat het actief is. Gemiddeld is het na 24 uur geactiveerd. Het kan dus even duren. Als je wilt dat ik voor je nakijk wat de status nu precies is, stuur me dan je postcode en huisnummer, dan kijk ik het voor je na. :)

Ik zie je reactie tegemoet.
Ik wacht dus al wel sinds afgelopen zondag, dus dat is inmiddels voorbij die 72 uur !

Heb privebericht gestuurd met gegevens
Nog geen antwoord, nog geen aansluiting
Reputatie 8
Badge +10
Nog geen antwoord, nog geen aansluiting
Haal je TV-ontvanger even van de stroom en sluit deze weer aan, dat wil wel eens helpen...
Ik wil graag ook een oplossing hiervoor, heb de klassieker al moeten missen door dit gezeik.
Hoi Warwicked,

Hallo Michael. Klassieker heb ik gewoon besteld via het menu van interactieve TV. Kosten bedroegen zes euro.
Inmiddels is Fox Sports (sinds vandaag) geactiveerd en is het me gelukt om mijn Fox Sports GO account ook te koppelen aan mijn Telfort abonnement.

Bedankt voor de hulp!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Warwicked,

Bedankt voor je berichtje. Het is inderdaad nog niet actief. Ik heb daarom een incident aangemaakt bij mijn collega's. Zij gaan zich hierover buigen en dit verder oppakken. Zodra er meer bekend is, zullen ze je hierover informeren.

Laat je het weten als je benaderd bent? Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Waarom is het nog niet actief? & Is het voor jou wel zichtbaar dat het aangevraagd is?

Zolang het voor morgen maar gefixt is. Ik wil de Klassieker graag kijken.
Ga er van uit dat een week van tevoren bestellen meer dan genoeg is.
bump
Reputatie 8
Badge +18
Log eens in op mijn telfort internet etc dan bij extra paketten kijken of je bestelling al is verwerkt
Bedankt voor de update en info. Ik zal de wedstrijd inderdaad even los kopen voor nu, is een redelijke tussenoplossing!

Ik post weer in dit topic wanneer ik wat van je collega's hoor.