beantwoord

Foutmelding bij app: "app niet geladen"

• 12 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 142 keer bekeken

als ik on demand netflix wil kijken zegt telfort, app niet geladen. probeer het later. Wat is het probleem. De hele avond geprobeerd maar steeds dezelfde melding. En waarom komt er regelmatig tijdens het kijken een melding pincode invoeren? heel vervelend is dat. Wie weet dat?
icon

Beste antwoord door jokevanasselt 14 oktober 2017, 14:56

Hoi, we hebben even het kastje losgekoppeld, daarna deed netflix het weer. De pincode moet ik nog naar kijken. Iemand zei dat je dit kunt verwijderen. Fijn dat netflix weer werkt. Dank je wel voor je reactie.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Hoi Joke, welkom op het forum. Het is inderdaad erg lastig als de Netflix app niet wilt laden op je TV ontvanger. Het is ook erg storend als de pop-up voor je pincode steeds omhoog komt. Het lijkt me dan goed om je TV ontvanger te resetten. Hiermee kan je softwareproblemen verhelpen. Heb je dit al geprobeerd? Zo ja, kan je dan wel weer probleemloos kijken of keer het probleem terug? Ik hoor het graag van je.
Hoi, we hebben even het kastje losgekoppeld, daarna deed netflix het weer. De pincode moet ik nog naar kijken. Iemand zei dat je dit kunt verwijderen. Fijn dat netflix weer werkt. Dank je wel voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Joke, de pincode in beeld hangt vaak samen met het kinderslot. Dit kan je in het menu onder de instellingen terugvinden.
Oke ik heb het volgens mij uitgezet nu. Hoop dat het nu opgelost is. Dank je wel en fijn weekend

Reageer