beantwoord

Foutmelding

  • 17 december 2018
  • 1 reactie
  • 80 keer bekeken

Ik krijg mijn storing met foutcode 562 niet opgelost en heb alles al geprobeerd, wat moet ik nu doen?



Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 december 2018, 09:19

Welkom op het Telfort forum Bram. Die melding maakt tv kijken lastig inderdaad! Ik zie dat je gisteren ook al contact hebt gehad met de klantenservice. Daarbij is geconstateerd dat er helemaal geen verbinding was, ook niet met internet. Daarvoor is toen een melding aangemaakt naar de technische dienst en zijn er nu mee bezig. De netwerkbeheerder Reggefiber is hiervoor ook aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen zodat er naar de oplossing gekeken kan worden.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Welkom op het Telfort forum Bram. Die melding maakt tv kijken lastig inderdaad! Ik zie dat je gisteren ook al contact hebt gehad met de klantenservice. Daarbij is geconstateerd dat er helemaal geen verbinding was, ook niet met internet. Daarvoor is toen een melding aangemaakt naar de technische dienst en zijn er nu mee bezig. De netwerkbeheerder Reggefiber is hiervoor ook aangestuurd. Zij zullen contact met je opnemen zodat er naar de oplossing gekeken kan worden.

Reageer