beantwoord

Foutmelding 64

• 24 juli 2020
  • 3 reacties
  • 48 keer bekeken

Hallo, 

Ik krijg melding fout 64..maximum aantal tvontvanger is bereikt

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 27 juli 2020, 08:40

Welkom bij ons op het forum @Salouitta. Foutcode 64 betekent inderdaad dat et maximum van het aantal tv-ontvangers is bereikt. Ik zie dat je een uur na het aanmaken van dit topic hebt gebeld met de klantenservice en daarbij zijn de gegevens om de ontvanger aan te melden aan je te geven. Daarna lijkt het gelukt te zijn om de ontvanger aan te melden, dat doet vermoeden dat de gegevens die je eerst probeerde niet juist waren.

Is het gelukt om de ontvanger aan te melden en kan je daar nu tv op kijken?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18

ode 64 fout betekent dat als je b.v. een nieuwe ontvanger via Telfort hebt gekregen dat de oude ontvanger nog losgekoppeld moet worden, dat kan webcare regelen vul daarom je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je vraag aan de beurt is

Reputatie 8
Badge +11

Welkom bij ons op het forum @Salouitta. Foutcode 64 betekent inderdaad dat et maximum van het aantal tv-ontvangers is bereikt. Ik zie dat je een uur na het aanmaken van dit topic hebt gebeld met de klantenservice en daarbij zijn de gegevens om de ontvanger aan te melden aan je te geven. Daarna lijkt het gelukt te zijn om de ontvanger aan te melden, dat doet vermoeden dat de gegevens die je eerst probeerde niet juist waren.

Is het gelukt om de ontvanger aan te melden en kan je daar nu tv op kijken?

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @Salouitta. Ik ga er vanuit dat het na het telefonische contact is gelukt. Als dat niet zo is horen we het graag.

Reageer