Foutmelding 561

• 18 augustus 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo,
Ik wil mij tv aansluiten, maar krijg steeds foutmelding 561....hij deed het paar maanden geleden nog, maar toen heb ik hem daarna weer opgeruimd. Nu wilde ik hem weer neerzetten en instellen, maar krijg steeds die melding.

Wat kan ik er aan doen?
Kastje is net een jaar oud namelijk

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Heb je deze pagina gevonden en doorlopen?
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Romy1999, ik lees dat je graag weer tv wilt kijken, dat kan ik mij goed voorstellen. Alleen nu krijg je foutcode 561. Nu zie ik dat GJC al een link heeft gestuurd met de eerste stappen. Lijkt mij inderdaad goed om daar mee te beginnen? Helpt dat?
Hoi @Romy1999, ik lees dat je graag weer tv wilt kijken, dat kan ik mij goed voorstellen. Alleen nu krijg je foutcode 561. Nu zie ik dat GJC al een link heeft gestuurd met de eerste stappen. Lijkt mij inderdaad goed om daar mee te beginnen? Helpt dat?
Ja, heb deze stappen al ondernomen
Reputatie 8
Badge +12
Jammer dat deze niet geholpen hebben. Ik wil nu graag eens meekijken. Ik kan alleen geen aansluiting vinden op het adres uit jouw Forumprofiel. Zou je deze willen voorzien van jouw postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken.

Reageer