beantwoord

Foutcodes 14, 15 en 846

  • 27 november 2016
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Vanmorgen werkte tv erg slecht! Wij hebben glasvezel en ook verbindingssets. Na de stappen diverse keren te hebben doorlopen blijven wij fout meldingen krijgen! We hebben de software opnieuw geprobeerd te installeren en ook terug naar fabrieksinstellingen niks werkt. Ook hebben we rechtstreeks een kabel aangesloten op het modum en de tv ontvanger, werkt ook niet! Vind het zeer vervelend op zondag geen TV te hebben en ook nog eens geen contact kunnen leggen met Telfort omdat ze niet aanwezig zijn. Graag zou ik dit snel opgelost zien!! Claire
icon

Beste antwoord door jimny 27 november 2016, 11:51

De klantenservice is op zondag geopend (tot 17.00) voor vragen over iTv en die heb je kies in het belmenu toets 2
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +18
De klantenservice is op zondag geopend (tot 17.00) voor vragen over iTv en die heb je kies in het belmenu toets 2

Reageer