vraag

foutcode undefined 403-10146_4

• 3 oktober 2020
  • 7 reacties
  • 230 keer bekeken

Kan er iemand misschien antwoord geven wat deze foutcode inhoud?

In meerdere topics gezien maar nooit geen oplossing die wordt geplaatst behalve leuk dat het weer werkt.

Foutmelding in zowel de browser als in de app.

Klantenservice komt echt met de meest vreemde oplossingen, laatst ééntje die zei dat je een vpn moet gebruiken want dat werkt, moest hijzelf ook nu hij van huis werkt. Uh ik weet niet hoor maar heb het idee dat diegene niet eens weet wat een vpn inhoud. Overigens gebruik ik ook een vpn maar dat terzijde, zelfde probleem met of zonder vpn.

Ook kan de ene keer wel iets worden gekeken andere keer niet het is dus ook nog eens random.

Of de melding dat het alleen thuis kan worden gekeken vind ik raar aangezien de zender wel als itv is gemarkeerd en in de hele EU te bekijken moet zijn.

Met vriendelijke groet,

Joey

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Joey B. Ik ga hier graag met je naar kijken. Als ik het goed begrijp krijg je deze foutcode te zien in zowel de app als in de browser. Krijg je dit probleem alleen op de laptop? Of ook op andere apparaten? En krijg je dit alleen bij live tv, of alleen met terugkijken/pauzeren bijvoorbeeld? En is dit bij 1 zender of een bepaald programma, of meerdere? Het klopt verder dat iTV in heel Europa te gebruiken is. 

Ik hoor graag van je op welke apparaten je de problemen ondervindt en welke besturingssystemen hier op draaien inclusief versies. 

Zou je verder jouw forumprofiel aan willen vullen met de geboortedatum, de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer en de naam van de contractant? 

Hallo Niek,

Dank u voor de reactie.

Ikzelf maak geen gebruik ervan en vraag dit voor mijn bejaarde ouders. Zelf komen zij er niet uit en ook niet met de klantenservice, dus komen ze bij mij, maar ik heb er eerlijk gezegd ook de ballen verstand van.

Ik weet dat ze het zowel op haar telefoon heeft, een samsung A50 en op haar laptop die draait op windows 10. Wat ik weet heeft ze het bij live en terugkijken en ook opnames waar ze geen toegang tot heeft. Ik zal morgen even kijken welke versies ze gebruikt en die posten.

Kan ik bij mijn profiel dan haar gegevens plaatsen zodat (indien we er hier niet uitkomen) contact met haar wordt opgenomen?

Met vriendelijke groet,

Joey

Reputatie 3
Badge +1

Duidelijk. Fijn dat je dit voor haar oppakt. Ik kan me voorstellen, vooral in deze tijden, dat het geen overbodige luxe is voor je ouders om online tv te kunnen kijken.

Ik hoop dat ik het niet te ingewikkeld maak, maar ik heb wel wat gegevens nodig. Gebruikt ze op de telefoon de app, of ook de browser? Mocht ze de app gebruiken, dan wil ik graag weten welke versie van de app ze heeft. En gebruikt ze de browser, dan gaat het om Chrome? Zowel op de telefoon als op de laptop? Een andere browser geeft dezelfde foutmelding? En van welk merk is de laptop? 

Je mag verder zeker haar gegevens in het forumprofiel plaatsen. Dan kan ik in ieder geval bij hun klantkaart. Heb je ook toevallig een idee sinds wanneer ze deze problemen hebben? 

Hoi Niek,

Op haar telefoon de app en op de laptop zowel app als browser (chrome). Alles zowel app als browser zijn up-to-date. 

Andere browsers wilt ze niet, bang dat het allemaal weer anders werkt (vind dat ze voor iemand die er weinig van snapt toch al ver komt zelf).

Ze heeft het meeste last bij bbc one, bbc first en de belgische zenders en zoals ik eerder meldde soms werkt het maar vaker niet.

Telefoon samsung A50

En laptop, Lenovo Ideapad S540, op up-to-date win10

Ben vergeten haar klantnummer te vragen 🤦‍♂️

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt voor het uitvragen! Ik heb de gegevens wel nodig inderdaad :) Postcode + huisnummer mag ook. Verder wil ik in ieder geval nog de naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. 

Reputatie 3
Badge +1

Is het nog nodig dat we hier naar kijken @Joey B? Ik heb niks meer van je gehoord.  

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. 

Reageer