beantwoord

Foutcode STB-ZAP-01

• 2 september 2020
  • 70 reacties
  • 13480 keer bekeken

Toon het eerste bericht

70 reacties

Reputatie 1

Hier ook voor de zoveelste keer weer alle opnames weg. Geen tv gids etc. Herstarten  fabrieksinstellingen terugzetten niets helpt.

Reputatie 1

Gids werkt niet, opnames werken niet, geplande opnames staan niet meer gepland, telfort app werkt niet. Ik zeg Telfort weer loskoppelen van KPN, dan werkt het tenminste wel!

Reputatie 1

waardeloos!!!! hier betaal je dan voor. hoop op en snelle oplossing!!

Hetzelfde  probleem hier. Nog niet eerder meegemaakt. 

Stekkers er uit gehad. Helpt niet.

Ook via de app van Telfort gaat het niet. Melding: video ka niet worden afgespeeld.

Hier ook dezelfde foutcode,  ik ben inmiddels wel overgegaan naar KPN begreep ik. Moet ik dan daar aankloppen. Ik kan geen film terugkijken of film die zichtbaar is vanaf begin kijken

Reputatie 2

Bij mij werkt het ook niet meer, kan geen opname meer bekijken en ook niets teruzien!. Heb sinds de nieuwe menu /kpn overgang steeds problemen,moet vaak de tv modem opnieuw opstarten en blijft dan hangen op 95%. En nu dit, geen opnames te bekijken, waardeloos.

Blijkbaar landelijk hier ook dezelfde foutcode

Reputatie 1

Wij krijgen nu de melding dat er nieuwe software beschikbaar is. Hopelijk gaat daarmee als weer beter

Reputatie 1

Net de software update geïnstalleerd. Dat duurde 10 minuten, erg lang. Na de update lijkt het terugkijken weer te werken.

Reputatie 2

Net de software update geïnstalleerd. Dat duurde 10 minuten, erg lang. Na de update lijkt het terugkijken weer te werken.

Bof jij, ik krijg geen melding van nieuwe software beschikbaar.

Hier hetzelfde probleem. Het doet zich al voor sinds gisteren, maar toen dacht ik dat het tijdelijk was of alleen met 1 programma. Vanavond dus weer en na een aantal keren opnieuw opstarten van modem en kastje werkt het op een aantal zenders, maar niet alle. Telfort is natuurlijk niet (meer) te bereiken en een e-mail sturen kan niet. 

Reputatie 1

Wij hadden eerst de foutcode AVS - 500 - 10000. Hadden daar helemaal geen menu.  Tv ontvanger al gereset. Nu wel een menu, maar

inmiddels ook foutcode STB -zap 01. Nu de software update maar downloaden.  Dat duurt even. Ben benieuwd. 

Reputatie 1

Bof jij, ik krijg geen melding van nieuwe software beschikbaar.

Hallo IrmavS,

Je zou de systeem software eens opnieuw kunnen installeren via het menu. Wellicht dat dat helpt

hier doet het inmiddels ook weer na even de box een powercycle gedaan te hebben en deze ging updaten

Reputatie 1

Wij hadden eerst de foutcode AVS - 500 - 10000. Hadden daar helemaal geen menu.  Tv ontvanger al gereset. Nu wel een menu, maar

inmiddels ook foutcode STB -zap 01. Nu de software update maar downloaden.  Dat duurt even. Ben benieuwd. 

Terugkijken werkt weer.

Reputatie 1

nou hier doet hij het ook weer.

na update. 

Reputatie 1

nou hier doet hij het ook weer.

na update. 

weer de zelfde fout code als gisteravond!!! sorry maar kpn is alleen maar ergenis!!!! 

telfort nooit geen problemen!!! 

Hebben hier in hilversum zelfde probleem. Enkele weken geleden software geuodate gisteren kregen we uit het niets deze foutmelding. Downgraden naar oude firmware heeft geholpen, maar ineens staat de nieuwe software (wat een ontzettend trage tvgids en onhandige interfave trouwens) er weer op en de foutmelding is ook weer terug. Kunnen niet meer terugkijken.

Reputatie 1

Hier dezelfde problemen. Tv gids doet het weer, maar ik kan nog steeds niks opnemen. En ook meerdere oude opnames zijn  verdwenen. Sinds het KPN is drama!!!!!

Bij Telfort nog nooit problemen gehad. Nu al dagen achter elkaar. Hmmmm wordt het misschien tijd voor een overstap. Vanaf het begin bij Telfort (en nog bij diens voorganger) maar dit is me te duur voor al dit gedoe. 

Reputatie 1

En we zijn weer begonnen. Terugkijken en opnames kijken werkt alweer niet. Wanneer gaan we weer terug naar het oude Telfort?

Reputatie 2

Gister STB-zap-01 vandaag weer

Opnieuw gestart gevolg geen tv gids meer

Na de eerste melding dat Telfort KPN zou worden zag ik de bui al hangen. 

Eerst Telfort-mail om zeep geholpen nu iTv, wat volgt internet?

Mijn vooroordeel "neem nooit wat van KPN dat geeft geheid problemen" is bij deze bewaarheid.Ik was altijd een zéér tevreden Telfort klant.

Reputatie 2

Hier weer die ellende van gisteren: STB-zap-1 probleem ! Heeft even gewerkt en nu kan ik weer geen opnames bekijken en terug kijken. Waardeloos die kpn, met telfort had ik al die ellende niet.

Reputatie 1

Stab-zap-01 

foutmelding

2edag 29-09-2020 21:50u

kijkvergoeding???

terugkijken viel ineens weg midden in programma

grasg oplossing Telfort / KPN !!

Reputatie 1

Zelfde hier, is er al ergens een reactie van KPN/Telfort?

Reputatie 2

En spontaan werkt het weer

Reageer