beantwoord

Foutcode 846

• 27 juni 2020
  • 5 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik krijg steeds foutcode.tv/846 heb het modem al gereset en alle stekkers er uitgetrokken maar niets helpt

Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 2 juli 2020, 08:52

Hoi @Lou Jansen, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik zie wel dat het nieuwe modem is bezorgd en dat er alsnog geen verbinding was. Daarom is er voor vanmiddag een monteur ingepland. Ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost wordt, als dat niet zo is horen we het graag, dan kijken we met je mee.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Ik krijg steeds foutcode.tv/846 heb het modem al gereset en alle stekkers er uitgetrokken maar niets helpt

Heb je de TV ontvanger al eens gereset 

Nee maar het probleem is dat ik geen internet heb maar wel Wi-Fi waardoor ik niet kan internetten geen radio en geen tv heb.

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je precies en betreft het een koperaansluiting dan raad ik je aan om een nieuw rond DSL kabeltje max 150 cm aan te sluiten

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Lou Jansen, welkom bij ons op het forum. Als je foutcode krijgt op het moment dat de verbinding in zijn geheel wegvalt, is de foutcode niet het probleem. Die foutcode komt dan doordat de verbinding wegvalt, waardoor de tv-ontvanger ook geen signaal meer heeft. Ik zie dat je hierover gisteren ook contact hebt gehad met de klantenservice, en dat daarbij een nieuwe Experia Box naar je is gestuurd. Laat je weten hoe het gaat zodra je die hebt ontvangen en aangesloten?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Lou Jansen, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik zie wel dat het nieuwe modem is bezorgd en dat er alsnog geen verbinding was. Daarom is er voor vanmiddag een monteur ingepland. Ik ga er vanuit dat het daarmee opgelost wordt, als dat niet zo is horen we het graag, dan kijken we met je mee.

Reageer