beantwoord

Foutcode 64 bij aanmelden vervangende tv-ontvanger

• 29 december 2019
  • 3 reacties
  • 108 keer bekeken

Hallo, ik heb gisteren bij mijn zus een nieuwe tv ontvanger geinstalleerd. Deze was ter vervanging van 1 van de 2 ontvangers die zij heeft. Na installatie kreeg ik een foutcode 64. Gebeld met de klantenservice en gevraagd of ze de defecte ontvanger konden verwijderen uit het systeem. Ik heb het serienummer van deze ontvanger doorgegeven en te horen gekregen dat de ontvanger binnen 24 uur verwijderd zou zijn en de nieuwe alsnog geactiveerd kon worden. Helaas is dat nog steeds niet het geval, ze krijgt nog steeds een foutcode 64. Kunnen jullie daarmee helpen?

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 6 januari 2020, 13:55

Hoi @carlovanerp, ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Bekijk reactie

3 reacties

Blijkbaar is jullie service op het forum net zo goed als via de telefoon. Niet dus. Maar eens gaan denken aan een andere provider.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @carlovanerp, niet fijn om te horen dat het activeren van de nieuwe tv-ontvanger bij je zus niet lukte. Ik begrijp dat je contact gehad hebt met de klantenservice, maar dat het nog niet geholpen heeft. Ik snap dat jullie dat zo snel mogelijk opgelost zien worden. Op het forum ontvang je binnen een tot twee dagen een reactie, we doen ons best om je zo snel mogelijk te helpen.

Hoe staat het er nu voor, is het gelukt om de nieuwe tv-ontvanger te activeren? Zo niet, vul je voor mij dan gegevens toe aan je forumprofiel? Het gaat om de betreffende postcode en huisnummer, naam van de contractant en het oude serienummer van de tv-ontvanger. Als je ze invult bij ‘extra informatie’, dan zijn ze alleen zichtbaar voor jezelf en voor mij als moderator. 

Laat je het weten? Dan help ik je waar nodig graag verder.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @carlovanerp, ik heb nog niets van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Reageer