beantwoord

Foutcode 562

• 3 april 2019
  • 4 reacties
  • 114 keer bekeken

Hallo, ik krijg de hele tijd foutcode op mijn tv ook doet het internet het niet. Heb de modem al helemaal opnieuw opgestart volgens de beschrijvingen op de site. Wie weet wat ik hier aan kan doen?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 4 april 2019, 14:56

@Anne1996 ik zie dat je een reset van het modem hebt gedaan. Werkt het daarna weer? Want ik zie dat jouw verbinding alweer meer dan een dag online is. Ik ben benieuwd.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Maak je gebruik van de draadloze adapters betreffende aansluiting op de tv ontvanger
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Anne1996, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat je foutcode 562 te zien krijgt en dus geen tv kan kijken. 😞 Heb je al op deze pagina gekeken naar de tips? Of heb je de tv zoals jimny ook al vraagt met draadloze adapters aangesloten? Zo ja, zou je dan de stappen op deze pagina eens willen doorlopen? Geeft dat verbetering?
Reputatie 8
Badge +10
Internet doet het ook niet lees ik, er komt dus op beide VLAN's geen verbinding tot stand...
Dat lijkt me niet alleen een foutcode 562 probleem.
Reputatie 8
Badge +12
@Anne1996 ik zie dat je een reset van het modem hebt gedaan. Werkt het daarna weer? Want ik zie dat jouw verbinding alweer meer dan een dag online is. Ik ben benieuwd.

Reageer