beantwoord

Foutcode 561

  • 22 april 2020
  • 4 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 1

Na herhaaldelijk opnieuw opstarten van de modem, blijf ik deze foutmelding krijgen. Meerdere tv's en alleen op 1 tv deze melding. Alle stappen ook al gevolgd die op de website staan aangegeven. Hij blijft elke keer op 85% hangen en heeft de foutmelding. 

 

Kan iemand helpen?

icon

Beste antwoord door jimny 22 april 2020, 15:23

Zet de TV ontvanger met de schakelaar even uit en weer aan

Dan gaat de ontvanger weer opstarten en dan tijdens opstarten op de ronde knop op de ontvanger herhaaldelijk indrukken 

Dan krijg je scherm te zien waarin je een tekst ziet om de TV ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en de software opnieuw installeren 

 

Kies voor beiden via oke

Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Zet de TV ontvanger met de schakelaar even uit en weer aan

Dan gaat de ontvanger weer opstarten en dan tijdens opstarten op de ronde knop op de ontvanger herhaaldelijk indrukken 

Dan krijg je scherm te zien waarin je een tekst ziet om de TV ontvanger terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en de software opnieuw installeren 

 

Kies voor beiden via oke

Reputatie 8
Badge +10

Dag @Aliciaa. Van harte welkom hier. Dat is inderdaad vervelend. Wat @jimny adviseert is vaak de oplossing: je tv-ontvanger resetten. Als dat niet werkt, wil je dan de tv-ontvangers eens omwisselen van plek? Blijft het probleem dan spelen op dezelfde tv-ontvanger? En hoe is de tv-ontvanger precies aangesloten? Is dat met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Zou je ten slotte je profiel aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder?

Reputatie 1

@jimny @Natasja - Telfort 

Beide heb ik geprobeerd en werkte op dat moment niet.

De oplossing was uiteindelijk de tv ontvanger te resetten (in de gangkast). Dus inmiddels doet hij het weer.

 

Bedankt voor de reacties!

Reputatie 8
Badge +10

Goed om te lezen dat het resetten van je tv-ontvanger heeft geholpen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.