beantwoord

Foutcode 561

  • 6 oktober 2019
  • 4 reacties
  • 84 keer bekeken

Hallo heb wegens mn verhuizing tijdje geen interactieve tv gebruikt alleen internet. Nu ik het weer wil aansluiten geeft het foutmelding aan ik heb alles geprobeerd wat op jullie site staat maar blijft foutmelden.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 oktober 2019, 16:49

Hoi @Efsa, welkom bij ons op het Forum. ik lees na de verhuizing de foutcode. Dat is jammer. Hebben de tips in de link geholpen?

Zo niet, dan hoor ik dat graag. Zou je dan ook jouw Forumprofiel nog willen voorzien van in ieder geval nog jouw huisnummer. Dan kan ik ook mee kijken.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Probeer het volgende eens:

1 Haal de ontvanger van de stroom

2 Daarna weer aansluiten en druk dan meteen een paar keer op de ronde knop van de ontvanger

3 Er komt dan een menu te voorschijn en kies dan de optie software vernieuwen

4 Doe dit en als het goed gedaan is zou het weer moeten werken
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Efsa , zie onderstaande link:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-561-of-562.htm
Reputatie 8
Badge +17
Aangezien de link van @JanD niet klikbaar is waar hij overigens niets aan kan doen bij deze de klikbare link als het mijn info niet lukt

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-561-of-562.htm
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Efsa, welkom bij ons op het Forum. ik lees na de verhuizing de foutcode. Dat is jammer. Hebben de tips in de link geholpen?

Zo niet, dan hoor ik dat graag. Zou je dan ook jouw Forumprofiel nog willen voorzien van in ieder geval nog jouw huisnummer. Dan kan ik ook mee kijken.

Reageer