vraag

Foutcode 403-3000 bij inloggen op De iTv app

• 26 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 536 keer bekeken

ik krijg Foutcode 403-3000 controleer je verbinding en probeer het opnieuw bij inloggen op De iTv app
Ik weet zeker dat ik de juiste inloggegevens gebruik.
ik gebruik een Galaxy Note 10.1 tablet.met android 4.2.2 Kitkat
Op andere android apparaten met eenhogere android versie werkt het wel goed
Kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt voor de reactie

mvg

Rick

9 reacties

Reputatie 8
Badge +7
ik krijg Foutcode 403-3000 controleer je verbinding en probeer het opnieuw bij inloggen op De iTv app
Ik weet zeker dat ik de juiste inloggegevens gebruik.
ik gebruik een Galaxy Note 10.1 tablet.met android 4.2.2 Kitkat
Op andere android apparaten met eenhogere android versie werkt het wel goed
Kan hier iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt voor de reactie

mvg

Rick

Hallo @RickHof ,
Je hebt minimaal Android 4.3 of hoger nodig om tv te kunnen kijken en dat alleen met de Chrome- en/of Firefoxbrowers.
Ik heb mij vergist in de android versie. Die is 4.4.2
Daar zou het dus op moeten draaien.
Reputatie 5
Badge +8
Hi RickHof, welkom hier. Daarmee zou het moeten werken inderdaad. Neem aan dat je op dat moment wel normaal internet hebt? De app verwijderen en opnieuw installeren helpt ook niet?
Opnieuw installeren van de app heb ik inderdaad al geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Wat ik wel regelmatig heb is dat op de tablet bij sommige sites veilig verbinden niet mogelijk is. Ik ben er nog niet achter wat dat veroorzaakt. De datum en tijd van de tablet staan goed dus dat kan het niet zijn.
Reputatie 8
Badge +7
Opnieuw installeren van de app heb ik inderdaad al geprobeerd maar werkt helaas ook niet. Wat ik wel regelmatig heb is dat op de tablet bij sommige sites veilig verbinden niet mogelijk is. Ik ben er nog niet achter wat dat veroorzaakt. De datum en tijd van de tablet staan goed dus dat kan het niet zijn.
Hallo @RickHof ,
Die melding 'onveilige website', zoals o.a. bij de website van het forum, wordt veroorzaakt door een niet bijgewerkt veiligheidscertificaat binnen een oudere Android-versie.
Zelf gebruik ik o.a. een tablet met Android 5.1.x en heb ook een onveilige forumwebsite van Telfort.
Door de tabletfabrikanten wordt dat blijkbaar niet meer bijgewerkt.
Reputatie 5
Badge +8
Hi RIck, ik heb dit nagevraagd en blijkbaar zijn er meer meldingen geweest met deze foutcode. Mag ik van jou weten of je deze melding vanaf jouw verbinding ook voorkomt op andere mobiele apparaten?
Hoi Alex.
Het gaat op mijn Samsung Galaxy S9 via wifi en 4g helemaal goed. Op mijn Galaxy Note 10.1 tablet werkt het niet via wifi. 4g is daar niet beschikbaar

Mvg

Rick
Reputatie 5
Badge +8
Dankje, op dit moment heb ik onderstaand antwoord gekregen. Het is dus in onderzoek maar jammer genoeg kan ik niet concreter dan dit zijn op dit moment. Heb jouw tablet ook bij het lijstje toegevoegd. Ontzettend sorry voor het ongemak, we zijn er mee bezig.

"Hoi Alex,

Helaas nog geen antwoord op het onderstaande probleem. Afgelopen tijd hebben we meerdere signalen ontvangen over de foutmelding 403-3000 op Android 4.4.2, maar op het toestel waar we op hebben kunnen testen ervaren we dit probleem niet. We zijn dus op zoek naar nog wat toestellen met Android 4.4.2 om te kijken of we daarmee het probleem wel kunnen reproduceren. Zodra we meer weten, hoor je van ons!"
Reputatie 2
Ik meng me even in deze discussie omdat ik op sommige apparaten hetzelfde probleem heb.
HTC10 - Lineage custom rom Android P werkt als een zonnetje
Samsung TAB S2 (T813) Android 7 samsung. Alles OK
Samsung TAB S2 (T813) Lineage Android P foutmelding 403-3000

Wat opvalt: op Lineage doet hij het op het ene apparaat wel en op het andere niet.
Bij de Samsung hangt het dan weer van de software af.
Bij apparaat met een probleem doen andere streamingdiensten het wel!

Hoop dat het nuttige info is (heb pas vanaf vandaag abonnement dus heb geen historische info)
(wil best testen)

Reageer