beantwoord

Foutcode 4 en niet bereikbaar op vaste telefoonlijn

• 2 juni 2017
  • 5 reacties
  • 640 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Al enige weken geeft de televisie 'foutcode 4, verbinding verbroken' op het moment dat wij gebruik maken van 'uitzending gemist', 'start programma bij het begin' of als wij een door ons opgenomen programma willen terugkijken. Na telefonisch contact met de klantenservice hebben wij een nieuwe tv decoder ontvangen. Helaas was hiermee het probleem niet opgelost.
Tegelijkertijd ontdekten wij dat wij niet bereikbaar waren op onze vaste telefoonlijn. We konden wel naar buiten bellen, maar meestal niet gebeld worden. Nu met deze beide klachten wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Er is vervolgens monteur geweest die een nieuwe modem heeft geinstalleerd. Maar helaas zijn hiermee de problemen nog steeds niet opgelost. Wederom telefonisch contact gehad met de klantenservice, waarna er een monteur van Reggefibre langs geweest is. Maar ook deze meneer heeft de klachten niet kunnen oplossen.
Ik zou worden teruggebeld door Telfort, maar hoor helemaal niets meer. Ik heb afgelopen donderdagochtend een uur lang met de klantenservice gebeld, waarvan ik het grootste deel van de tijd in de wacht werd gezet. Aan het einde van het gesprek werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds niets gehoord.
Wat kunnen we nu nog doen? Kan en wil Telfort het probleem nog oplossen?
icon

Beste antwoord door Michael 8 juni 2017, 18:14

Hoi Id6, het blijkt dat het probleem dat je ervaart te maken heeft met een wat grotere storing. Meerdere klanten uit verschillende regio's hebben er last van. Een oplospartij is momenteel een oplossing aan het uitrollen. Zodra hier positieve reacties op komen, zal dit voor voor alle klanten uitgerold worden. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben, al snap ik dat dat veel gevraagd is, gezien de duur van het probleem. Hopende op je begrip.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Goed dat je hier post en jammer dat je niet teruggebeld wordt dat is niet des Telforts, webcare leest altijd mee en reageren vast wel
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Id6, welkom op het forum! Frappant dat het probleem maar voort blijft duren. Foutcode 4 heeft te maken met het aanmelden van de ontvanger. Kennelijk worden de gegevens niet (goed) geaccepteerd. Kun je aangeven of het wel goed gewerkt heeft? Ik zie namelijk meerdere meldingen van jou over ditzelfde probleem. Het leek eerder 'opgelost' te zijn. Kennelijk doet het probleem zich nu weer voor. Mijn collega's hebben de melding nu in ieder geval voor je opgepakt en zijn ermee bezig. Zojuist heb ik een update geplaatst in de melding zodat zij op de hoogte zijn van je vragen in dit topic. Ga ervan uit dat je hier spoedig over gebeld wordt. Als ik eerder een update van mijn collega's krijg, laat ik het jou weten.
Hallo Michael,
Het heeft tot ongeveer eind april goed gewerkt. Sindsdien blijven de storingen zich voordoen. Foutcode 4 op de televisie komt soms al heel snel en soms duurt het iets langer, maar hij komt altijd. Voor de telefoon geldt dat wij soms even bereikbaar zijn, maar meestal niet. We hebben het net nog weer even geprobeerd. Van de 3 keer is de telefoon 1 keer overgegaan.
We hopen dat Telfort het probleem snel gaat oplossen, want het duurt nu wel erg lang.
Hallo Michael,

Nog steeds helemaal niets van jullie gehoord. Het duurt allemaal wel erg lang. En ondertussen betalen wij voor diensten die niet volledig worden geleverd. Hoe lang duurt het nog voordat wij een worden teruggebeld? Hoe lang duurt het nog voordat het probleem wordt opgelost? We worden er langzaamaan een beetje moedeloos van....
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Id6, het blijkt dat het probleem dat je ervaart te maken heeft met een wat grotere storing. Meerdere klanten uit verschillende regio's hebben er last van. Een oplospartij is momenteel een oplossing aan het uitrollen. Zodra hier positieve reacties op komen, zal dit voor voor alle klanten uitgerold worden. Ik wil je vragen om nog even geduld te hebben, al snap ik dat dat veel gevraagd is, gezien de duur van het probleem. Hopende op je begrip.

Reageer