Tegelijkertijd ontdekten wij dat wij niet bereikbaar waren op onze vaste telefoonlijn. We konden wel naar buiten bellen, maar meestal niet gebeld worden. Nu met deze beide klachten wederom telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. Er is vervolgens monteur geweest die een nieuwe modem heeft geinstalleerd. Maar helaas zijn hiermee de problemen nog steeds niet opgelost. Wederom telefonisch contact gehad met de klantenservice, waarna er een monteur van Reggefibre langs geweest is. Maar ook deze meneer heeft de klachten niet kunnen oplossen.
Ik zou worden teruggebeld door Telfort, maar hoor helemaal niets meer. Ik heb afgelopen donderdagochtend een uur lang met de klantenservice gebeld, waarvan ik het grootste deel van de tijd in de wacht werd gezet. Aan het einde van het gesprek werd mij beloofd dat ik zou worden teruggebeld, maar helaas heb ik tot op heden nog steeds niets gehoord.
Wat kunnen we nu nog doen? Kan en wil Telfort het probleem nog oplossen?
Beste antwoord door Michael