beantwoord

Foutcode 303

• 31 december 2018
  • TV
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Reputatie 1
Ha Telfort, wij hebben sinds gister om de zoveel minuten een F303 foutmelding. We hebben het complete stappenplan doorlopen, maar zonder succes. Gisteravond plots wel weer 2 uurtjes kunnen kijken zonder foutmelding, maar nu is het alweer raak. What to do?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 2 januari 2019, 17:04

Ha Laura. Van harte welkom hier op het Forum. Vervelend om niet gewoon tv te kunnen kijken zonder onderbrekingen. Foutcode 303 betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding heeft met je modem. Je geeft aan dat je het stappenplan op de website hebt doorlopen, maar zonder succes. Kan je toelichten wat je precies hebt geprobeerd?

Maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Wil je dan eens testen of het wel werkt als je de tv-ontvanger met een netwerkkabel aansluit op je modem? Als dat wel werkt, raad ik je aan om onze probleemoplosser te gebruiken om problemen met je Draadloze Verbindingsset op te lossen.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Ha Laura. Van harte welkom hier op het Forum. Vervelend om niet gewoon tv te kunnen kijken zonder onderbrekingen. Foutcode 303 betekent dat je tv-ontvanger geen verbinding heeft met je modem. Je geeft aan dat je het stappenplan op de website hebt doorlopen, maar zonder succes. Kan je toelichten wat je precies hebt geprobeerd?

Maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? Wil je dan eens testen of het wel werkt als je de tv-ontvanger met een netwerkkabel aansluit op je modem? Als dat wel werkt, raad ik je aan om onze probleemoplosser te gebruiken om problemen met je Draadloze Verbindingsset op te lossen.
Reputatie 5
Badge +8
Dag @LauravanMil. Ik heb geen reactie meer van je ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Laat je weten wat de oplossing is geweest? 🙂
Reputatie 1
Uiteindelijk is het gelukt door een heleboel stekkers eruit te halen en te resetten. Maar wat de precieze oplossing is geweest, we weten het niet. Inmiddels problemen met wifi, maar daar start ik een nieuw topic voor.
Reputatie 5
Badge +8
LauravanMil schreef:

Uiteindelijk is het gelukt door een heleboel stekkers eruit te halen en te resetten. Maar wat de precieze oplossing is geweest, we weten het niet. Inmiddels problemen met wifi, maar daar start ik een nieuw topic voor.

Fijn dat foutcode 303 is opgelost. Soms is het al opgelost met het stroomloos maken van de apparatuur. Maar wel frustrerend dat het volgende probleem alweer voor de deur staat. 🙁 Goed dat je hier een nieuw topic voor bent gestart. Ik zie dat @Jasper - Telforter naar aanleiding van dat topic een nieuw modem naar je onderweg is. 🙂

Reageer