beantwoord

Foutcode 303

  • 26 februari 2017
  • 7 reacties
  • 334 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds gisteravond kunnen wij geen tv meer kijken. Foutcode 303 verschijnt in beeld. Alles al geprobeerd Experiabox 8 harde reset, utp kabel vervangen, kortere kabel, port in modem veranderd, tv box al 10 keer reset.mNiks helpt. Wat kan ik nog doen?!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 26 februari 2017, 09:41

Je hebt al een hoop geprobeerd.
Ik lees nog niet de sotware van de ontvanger opnieuw geladen.
Bekijk reactie

7 reacties

Je hebt al een hoop geprobeerd.
Ik lees nog niet de sotware van de ontvanger opnieuw geladen.
Reputatie 1
Beste Nelly

Bedankt voor je antwoord? Hoe kan ik de software opnieuw laden? Van het zwarte tv kastje bedoel je dan?
Ja klopt.
Ben nu onderweg, zoek zo de link voor je op.
Reputatie 1
Bedankt. Ik heb de methode inmiddels gevonden.

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-telfort-foutcode-op-tv-34097

Maar het mocht helaas niet baten. Ik zie nu drie streepjes op de tv-ontvanger waarvan de laatste blijft knipperen. Op de tv zegt hij "De menus en opstartschermen worden geladen. Blijft dit scherm meer dan 10 minuten zichtbaar start dan opnieuw op".

Terug naar af. 😞
Reputatie 8
Badge +10
Bedankt. Ik heb de methode inmiddels gevonden.

https://forum.telfort.nl/tv-338/tips-telfort-foutcode-op-tv-34097

Maar het mocht helaas niet baten. Ik zie nu drie streepjes op de tv-ontvanger waarvan de laatste blijft knipperen. Op de tv zegt hij "De menus en opstartschermen worden geladen. Blijft dit scherm meer dan 10 minuten zichtbaar start dan opnieuw op".

Terug naar af. :(

Ik neem aan dat je lang genoeg gewacht hebt want het opnieuw laden van de software duurt zomaar 10 minuten of langer.
Aanzienlijk langer dan bij een gewone herstart.
Reputatie 1
Poef! En toen deed hij het opeens weer! Bedankt Nelly en Enterprise voor jullie hulp op deze zondag. Fijn weekend!
Fijn dat het gelukt is! :D
En bedankt voor het melden.

Reageer