beantwoord

Foutcode 3025 op Interactieve TV

• 4 juni 2020
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo,

Al jaren struggle ik nu met de interactieve tv van telfort. Ik heb het nu even een jaar gelaten voor wat het is omdat ik er dood moe werd, inmiddels wil toch wel graag weer de strijd hiermee aangaan en hopelijk vind ik op dit forum het antwoord of iemand die mij kan helpen.

Wat is het probleem?

Zodra ik wil pauzeren of vanaf het begin wil kijken krijg ik foutcode 3025. 

Wat heb ik zelf allemaal al gedaan?

Minimaal 15 gesprekken met telfort gehad.

Gehopt van het ene modem naar de andere van v8 naar v10 weer terug en weer naar de v10.

Dit zelfde geldt voor de interactieve tv kastjes waar ik ook al een stuk of 5 van versleten heb.

Modem meerdere malen hard gereset, tv kastje meerdere malen hard gereset ook in verschillende volgordes gedaan. Zelfde geldt van de stroom af halen of van het internet in diverse opties.

Kabels verlegd, direct van de modem naar het tv kastje, ook van de modem naar de router en dan naar het kastje en vervolgens weer terug.

Zoals je kan lezen heb ik waarschijnlijk zo'n beetje alles al geprobeerd, maar niks werkt. Het vreemde is ook dat dit probleem ineens onstond zonder aanleiding. Niks stuk of veranderd, maar in eens.

Dit forum is mijn laatste poging en anders zit er niks anders op dan op te stappen en naar de concurrent te gaan.

Ik wacht dan ook met smart af wie mij de gouden oplossing kan bieden!

Ik hoor het graag,

Groet Hidde

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 11 juni 2020, 12:22

Hoi @Hidde058, als je hier al zo lang last van hebt, snap ik dat je het een poosje gelaten hebt. Maar ik snap ook heel goed dat je wel een oplossing wilt hebben. Goed dat je het toch weer aankaart! We denken hier graag met je mee.

Het gaat om foutcode 3025 die steeds terugkomt begrijp ik. Het kan een hardnekkige foutmelding zijn om te verhelpen, zoals ik bij jou ook lees. Werken andere functies goed, zoals normaal tv kijken? Gaat alles ook goed met de internetverbinding?

Ik zie volgens mij ook dat je binnenkort verhuizen gaat, en dat er een monteur ingepland staat, klopt dat en is de afspraak al gemaakt?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Wat voor verbinding heb je precies is het koper of glasvezel en valt het internet ook af en toe uit

Dag Jimny,

Het is glasvezel,

Met het internet is niks mis mee, zowel op de kabel of wifi geen problemen mee. Zelfde geldt ook voor tv kijken, daar zijn ook nooit problemen mee.

Reputatie 8
Badge +18

Vul je forum profiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare Telfort wie je bent zodra je topic aan de beurt is, je hebt er al heel veel aangedaan las ik en daar zou ik eerlijk gezegd ook krankjorum van worden

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Hidde058, als je hier al zo lang last van hebt, snap ik dat je het een poosje gelaten hebt. Maar ik snap ook heel goed dat je wel een oplossing wilt hebben. Goed dat je het toch weer aankaart! We denken hier graag met je mee.

Het gaat om foutcode 3025 die steeds terugkomt begrijp ik. Het kan een hardnekkige foutmelding zijn om te verhelpen, zoals ik bij jou ook lees. Werken andere functies goed, zoals normaal tv kijken? Gaat alles ook goed met de internetverbinding?

Ik zie volgens mij ook dat je binnenkort verhuizen gaat, en dat er een monteur ingepland staat, klopt dat en is de afspraak al gemaakt?

Reageer