beantwoord

Foutcode 15, 14 en 846

• 8 januari 2017
  • 4 reacties
  • 1283 keer bekeken

Hallo,

Nadat ik vanmiddag mijn modem resette door de stekker er helemaal uit te halen start mijn tv-ontvanger niet meer op. Op het modem branden de Power en WiFi knop wel maar knippert Broadband af en toe, en is af en toe helemaal uit. De tv ontvanger blijft zichzelf steeds opnieuw opstarten. Ik heb al geprobeerd de software te verwijderen en de tv ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Ook heb ik het modem gereset door de resetknop met een pinnetje in te drukken. Ik heb zowel geen WiFi als geen tv ontvangst. Heeft iemand enig idee wat ik hiermee kan? Is er misschien een storing? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Leonie0303 8 januari 2017, 17:51

Het werkt weer! Het had even tijd nodig ga ik vanuit. In ieder geval toch bedankt voor de tip!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Doe de harde reset door met een puntig voorwerp het resetknopje in te drukken bij experiabox 10 sec en bij de zyxel 25 sec.

Was er een reden om je modem te resetten
Ik heb de experiabox v8. Daarbij heb ik al met een puntig voorwerp op de reset knop gedrukt.
Ik ging resetten omdat ik de tv gids niet kon zien. Maar kwam er later achter dat daar een algemene storing bij was. Dus dat was achteraf gezien niet nodig geweest.
Het werkt weer! Het had even tijd nodig ga ik vanuit. In ieder geval toch bedankt voor de tip!
Reputatie 8
Badge +17
Fijn dat het weer werkt en bedankt voor de terugmelding en graag gedaan hoor