beantwoord

Foutcode 143

• 10 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

We blijven foutcode 143 houden. Router opnieuw opgestart, tv ontvanger ook. Maar hij springt toch elke keer weer op foutcode 143. We hebben draadloze verbindingset, maar krijgen die niet gekoppeld.. Hoe werkt dat? Advies was om 3 seconden in te drukken, maar hij koppelt het niet. Ik word hier zo moe van, want nu kunnen we niks
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 12 augustus 2019, 19:18

Ik snap wat jullie bedoelen, maar doordat we in een drive-in woning zitten, is het niet mogelijk om met kabels te werken naar 2 verdiepingen. Kastjes werken allemaal nog..

Maar even simpel het kastje bij het modem verbinden en starten, hierdoor weet je zeker of de foutcode geen andere oorzaak heeft.
Bekijk reactie

7 reacties

Hier hoe de set te koppelen:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/koppelen-van-de-tv-verbindingsset-adapters.htm

Waarschijnlijk wordt de foutcode veroorzaakt door de verbindingset
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/foutcode-140-141-142-143-144-of-843.htm
Ik heb al deze opties al geprobeerd, maar hij blijft terugspringen op foutcode 143
En ls je de tv ontvanger, al is het als proef, met een utp kabel met het modem verbindt?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Joloah, wat balen dat je steeds de foutcode krijgt. Foutcode 143 geeft aan dat je ontvanger geen verbinding heeft met het modem. Je geeft al aan een draadloze verbindingsset te gebruiken. Vermoedelijk is deze ook de boosdoener. Want werkt het wel zoals nelly jacoba aangeeft als je de tv-ontvanger met een kabel aansluit?

Heb je ook de stappen deze pagina al eens doorgelopen? Helpt dat nog? En heb je de adapters al lang? Het kan natuurlijk ook zijn dat een van deze het misschien wel begeven heeft als niets meer werkt.
Ik snap wat jullie bedoelen, maar doordat we in een drive-in woning zitten, is het niet mogelijk om met kabels te werken naar 2 verdiepingen. Kastjes werken allemaal nog..
Reputatie 8
Badge +16

Maar even simpel het kastje bij het modem verbinden en starten, hierdoor weet je zeker of de foutcode geen andere oorzaak heeft.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is nog een goede tip van Tuut-Tuut. Gewoon even bij het modem. Als de display van de ontvanger nog steeds problemen geeft, dan is de ontvanger de boosdoener. Je hebt hier geen tv bij nodig.

Reageer