@Nisan,
Bedankt! :D
Beste Stephen,
Ik heb sinds vorige week een nieuw modem gekregen, omdat het oude zyxel modem niet meer naar behoren werkte. Nu heb ik het nieuwe modem aangesloten en krijg ik continu code 12 in beeld op mijn tv, dwz decoder maakt geen internet via het nieuwe modem. Sluit ik het oude modem weer aan heb ik gewoon tv internet en Wifi niet zoals het hoort maar ja we kunnen wel tv kijken. Wat kan ik hieraan doen, heb het nieuwe modem ook al gereset via een sec of 30 inhouden van het knopje met een naald, maar werkt nog steeds niet. Kabels heb ik hetzelfde om geplugd zoals in het oude modem poort 3 + 4. Het enige wat me wel opvalt aan het nieuwe modem is dat het lampje waar tv bijstaat niet gaat branden. Kan dit misschien een oorzaak zijn?
Ik hoor graag van je.
Mvg Danny2902
Beste antwoord door Danny2902
Hallo Stephen,
Ik laat je weten hoe het gesprek verlopen is. Nogmaals mijn dank richting jou toe.
Mvg Danny
Hallo Stephen,
Je collega heeft me vanochtend netjes gebeld. Daarmee heb ik een goed en duidelijk gesprek gehad. Ze vond het zeer vervelend dat we van de desbetreffende afdeling nog steeds niets gehoord hadden en was wel blij dat ik het met jou wel binnen een week het probleem hadden opgelost. Dat had met desbetreffende afdeling ook binnen een week moeten gebeuren en geen 4 maanden. Maar goed ik krijg 4 maanden interactieve gerestitueerd dat staat voor een bedrag van 50 euro. Dat vind ik een zeer nette oplossing. Dus ik naar tevredenheid behandeld.
Nogmaals mijn dank en als ik de volgende keer een probleem heb weet ik waar ik moet wezen.
Mvg Danny