beantwoord

Foutcode 11 bij Interactieve TV

• 13 juni 2015
  • 10 reacties
  • 700 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
krijg foutcode f11 alles zit goed aangesloten lampjes branden
volgende moment als ik de tv weer aan doe krijg je de laadscherm met bericht dit kan even duren als u over 10 minuten dit scherm er nog voor hebt staan doe dan de ontvanger uit en weer aan
heb de modem al gereset en alles nagelopen maar er gebeurt verder niks
icon

Beste antwoord door Michael 18 juni 2015, 15:24

@opacoladum,

Fijn dat het weer werkt. F11 is een communicatiefout tussen de ontvanger en het modem. Indien het zich onverhoopt tóch weer voordoet, voer dan even de volgende acties uit, dan is het opgelost:
  • Zet de ontvanger(s) uit
  • Reset het modem door het verzonken resetknopje 30 seconden ingedrukt te houden met een paperclip
  • Wacht tot het 'internetlampje' continu knippert.
  • Zet de ontvanger aan
Mocht het op dat moment alsnog niet lukken, laat het dan even weten, ik help je met liefde verder.

@Tuut-Tuut & Koffiemok,

Dank je, wordt gewaardeerd. 🆒

Michael
Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Heb je de procedure doorgelopen zoals beschreven staat in het topic [Uitleg] Interactieve TV Foutcodes & oplossingen?
Reputatie 8
Badge +16
Daarnaast, wat is de ingangsdatum van je ITV abonnement?
Reputatie 8
Badge +9
Ook idd belangrijk want als die nog niet is ingegaan dan krijg je ook deze code. F11 of F12.
Die had ik toen ook omdat ik zo ongeduldig eerder wilde kijken of het werkte. 😉
Reputatie 1
Badge
Heb je de procedure doorgelopen zoals beschreven staat in het topic [Uitleg] Interactieve TV Foutcodes & oplossingen?ja dat hebben we gedaan maar niks internet en telefoon doen het wel gewoon alleen de tv niet alle kabels ook al los gehaalt en er opnieuw ingedaan modem gereset ontvanger uit en aan maar niks helpt
Reputatie 1
Badge
Daarnaast, wat is de ingangsdatum van je ITV abonnement?

mei 2012 nog nooit problemen gehad alleen vandaag is het mis
Reputatie 1
Badge
het probleem is opgelost
Reputatie 8
Badge +2
@opacoladum,

Fijn dat het weer werkt. F11 is een communicatiefout tussen de ontvanger en het modem. Indien het zich onverhoopt tóch weer voordoet, voer dan even de volgende acties uit, dan is het opgelost:
  • Reset het modem door het verzonken resetknopje 30 seconden ingedrukt te houden met een paperclip
  • Wacht tot het 'internetlampje' continu knippert.
  • Zet de ontvanger aan
Mocht het op dat moment alsnog niet lukken, laat het dan even weten, ik help je met liefde verder.

@Tuut-Tuut & Koffiemok,

Michael
@opacoladum,

• Wacht tot het 'internetlampje' continu knippert. Ik heb nu hetzelfde probleem alles geprobeerd maar niets lukt volgens mij is de ontvanger defect graag z.s.m. een nieuwe
  • Zet de ontvanger aan

@Tuut-Tuut & Koffiemok,

Michael
@opacoladum,

bij mij werkt de ontvanger ook niet meer dezelfde foutmelding alles geprobeerd niets lukt.

• Wacht tot het 'internetlampje' continu knippert. Ik heb nu hetzelfde probleem alles geprobeerd maar niets lukt volgens mij is de ontvanger defect graag z.s.m. een nieuwe
  • Zet de ontvanger aan

@Tuut-Tuut & Koffiemok,

Michael
@opacoladum, bij mij werkt de ontvanger ook niet meer dezelfde foutmelding alles geprobeerd niets lukt.

bij mij werkt de ontvanger ook niet meer dezelfde foutmelding alles geprobeerd niets lukt.

• Zet de ontvanger aan

@Tuut-Tuut & Koffiemok,

Michael

Reageer