Fout tijdens televisie kijken itvonline

• 13 mei 2017
  • 42 reacties
  • 2237 keer bekeken

Reputatie 1
Ik probeer televisie te kijken via https://telfort.itvonline.nl/#. Ik doe dit op een iMac via Chrome. Dit werkt al jaren, maar ik krijg nu de foutmelding: "Dit content item is op dit moment niet beschikbaar. Excuses voor het ongemak. (404)". Ik heb het tevens geprobeerd op een pc met CentOS Linux, wat ook altijd heeft gewerkt, maar daarop krijg ik dezelfde foutmelding. Erg irritant dit.

Zie in het scherm ernaast tevens de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk." Ik ben thuis en kan via de iPad wel televisie kijken. Dit is niet wat ik wil, maar goed. Op de computer ga ik naar www.watismijnip.nl en dat is toch echt mijn eigen ip-adres. Hetzelfde ook als via de iPad. Ik zit ook op hetzelfde WiFi netwerk.
Wie het weet mag het zeggen.

42 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Hij doet het hier ook niet en dat komt helaas wel vaker voor.
De zoveelste storing... 😞
Reputatie 1
Hier hetzelfde probleem. Gelukkig doet hij het nog wel via mijn iPad maar irritant is het wel want dat is een veel kleiner scherm. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost!
Reputatie 1
Hetzelfde probleem, sinds gisteren.
Badge
Hier hetzelfde probleem. Op de IPad werkt het wel.
Badge
Misschien is er een of andere update van Windows debet aan dit gebeuren?
Reputatie 1
Is niet Windows-gerelateerd; heb hetzelfde probleem op mijn MacBook nl
Zelfde probleem sinds gisteren.
Op meerdere PC's. Alle mogelijke browsers geprobeerd.
Het werkt weer sinds vandaag.
Het zou klantvriendelijk zijn als er door Telfort een verklaring gegeven zou worden ......
Reputatie 8
Badge +2
Helaas is ons niet bekend wat de oorzaak is geweest van de deze verstoring. Aangezien meerdere gebruikers er last van hadden, moet het wel een groter issue zijn geweest dan slechts een 'individueel probleem'. Graag hoor ik het dan ook als het probleem nog steeds speelt. Ik zal dan bij mijn andere collega's vragen wat er precies aan de hand kan zijn.

Sorry voor het ongemak.
Bedankt voor de update Michael !
Badge
Bij mij nu steeds Loeding. Zie bijlage

Reputatie 1
Hier werkt het ook nog steeds niet ( 1335)
Reputatie 8
Badge +2
Hoi pd0amn en patendaantje, vervelend dat de problemen blijven bestaan. Ik heb een incident voor jullie aangemaakt om te checken wat er precies aan de hand kan zijn. Het is een complex probleem, aangezien het volgens een aantal gebruikers wél weer goed lijkt te werken. Ga ervan uit dat ik hier begin volgende week een update over krijg. Als ik meer weet, laat ik het weten.
Badge
Dag Michael,

Hij doet het kort en vervolgens krijg ik dit scherm te zien.

Reputatie 8
Badge +2
Hoi pd0amn, dank voor het screenshot. Wat een opmerkelijke fout is dat. Kun je aangeven of je dit nu draadloos test of met WiFi? En, is Silverlight helemaal up-to-date? Ook ben ik benieuwd met hoeveel streams je tegelijk naar iTV Online kijkt. Ik kijk uit naar je reactie.
Reputatie 1
Hier werkt het nog steeds niet. zelfde foutmelding 404
Reputatie 8
Badge +2
Hoi patendaantje, wat vervelend! Kun je hier een screenshot van plaatsen? En, kun je een antwoord geven op de vragen die ik aan pd0amn stelde? Met wat meer handvatten komt het lek wel boven denk ik. Ik weet dat het bij anderen wél goed kan werken, en dan voornamelijk in Internet Explorer.
Reputatie 1
Hoi Michael,

Silverlight is up-to-date
Diverse browsers geprobeerd: Chrome, Edge, IE11
Verbinding is via Wifi.
1 stream tegelijk.
Ik heb een screenshot bijgevoegd

Dag Michael,

Hij doet het kort en vervolgens krijg ik dit scherm te zien.

Ik krijg ook deze foutmelding. Van te voren geen beeld.
Silverlight is up to date, verbinding via wifi.

Online tv heeft het bij mij amper gedaan....
Badge
Michael,

Sorry voor de te late beantwoording.
Het werkt vanavond weer.
ik gebruikte eveneens:
Silverlight is up-to-date
Diverse browsers geprobeerd: Chrome, Edge, IE11
Verbinding is via Wifi.
1 stream tegelijk.

Dus vanavond werkte het weer. In ieder geval bedankt.
Reputatie 1
Het werkt hier nog steeds niet. Ik heb mijn abonnement veranderd om via de laptop tv te kunnen kijken. Het heeft hier nog geen seconde gewerkt......
Reputatie 1
Inmiddels weer 3 dagen verder en het werkt nog steeds niet. Met de app op de tablet werkt tv kijken wel. Via de browser niet.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi patendaantje, heel bijzonder! Ik zie hier geen andere uitingen over. Kun je eens proberen om het modem eens te resetten en het daarna nog eens te proberen? Ik vermoed dat deze '404 error' voortkomt uit een 'DNS-probleem' namelijk. Ik hoor graag wat het resultaat is.
Reputatie 1
Beste Telfort,

We zijn sinds 12-06-2017 overgestapt naar jullie , alles is op zich prima verlopen met het aansluiten en het ontvangen van bellen, internet en televisie ( via de tv receiver althans ).

Nu komt ons probleem;

Wij wilden dus gebruik maken van de dienst internet tv (ITV), we hebben alles netjes ingevoerd ; abbo nummer en pincode maar wij blijven de foutmelding krijgen ;

Raar want wij zitten namelijk wel op de thuisverbinding.

Zowel 2 laptops als de desktop pc als een samsung s4 telefoon geven deze foutmelding. Aangezien we een topic zagen, waar meerdere mensen aangaven hier last van te hebben, posten wij dus nu hier. Tot dusver is het alleen gelukt op een oude iPhone 4 die we in de kast nog hadden liggen.

Wij willen gewoon tv boven kunnen kijken zonder problemen , en aangezien jullie deze dienst aanbieden was dit ook een heel belangrijke reden om over te stappen naar jullie. ( de vorige provider ondersteunde alleen tv kijken via een app en niet pc )

Wij zien uw reactie tegemoet.

groet,

hoi1
Reputatie 1
up.

Reageer