films uit het pluspakket starten niet op

• 10 september 2020
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Ik ben niet zo´n verschrikkelijke tv kijker, maar soms is het slecht weer en wil ik wel eens een film kijken.

Aangezien ik het pluspakket heb, moet dat kunnen zou je denken.

Alleen, start de film niet op na het selecteren. Je kan dus wel uitkiezen en selecteren, maar zodra je bij de keuze start film/trailer komt gebeurt er helemaal niks meer.

Vanaf zondag de de klantenservice geprobeerd te bellen, maar je staat zo 20 minuten te wachten. Gisteren eindelijk iemand aan de telefoon gekregen na ongeveer 3 kwartier. 

Ze vertelde me dat ik een nieuwe ontvanger zou krijgen, want dat was helemaal nieuw voor haar. IK vertelde dat ik op het forum al meerdere keren over dit probleem had gelezen en dat ik me afvroeg of het kastje inderdaad wel kapot was, maar nee ik moest niet zeuren dit zou het probleem verhelpen.

Nou je raad het natuurlijk al. Kastje binnen gekregen, vervangen voor de oude en GEEN films kijken uit het pluspakket. 

We hebben boven ook een ontvanger en die doet het dus gewoon wel.

zojuist weer de klantenservice geprobeerd en na 20 minuten maar weer opgegeven…..:confused:

iemand een idee hoe ik wel een film kan kijken uit het pluspakket.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niks meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik graag weer van je! 

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @sandrien67! Het is inderdaad wat drukker dan normaal aan de telefoon de laatste tijd. Ik begrijp dat je 2 ontvangers hebt en dat je op 1 ontvanger (boven) wel gewoon films uit het Pluspakket kunt kijken. Nu heb je een nieuwe ontvanger gekregen (voor beneden), maar het probleem is er nog steeds. 

Ik wil graag aan mijn kant in het systeem je ontvanger even afmelden en weer opnieuw aanmelden. Dit zou denk ik moeten werken. Zou je jouw Forumprofiel willen aanvullen met de postcode + huisnummer van de contractant, samen met de geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer (bij het kopje IBAN) van de contractant? Als je dit gedaan hebt, dan mag je hier weer een berichtje plaatsen. Dan ga ik voor je aan de gang.    

Reageer