beantwoord

Film huren lukt niet meer

  • 12 november 2017
  • 11 reacties
  • 134 keer bekeken

Het lukt ineens niet meer om een film te huren. Als ik het wachtwoord invoer, gebeurt er niks. We hebben overigens maar 1 wachtwoord.
icon

Beste antwoord door Huizen 12 november 2017, 18:50

Het is opgelost! Probleem lag niet bij de pincode maar systeem moest blijkbaar gereset worden. Bedankt Galdor 68! En Nelly!
Bekijk reactie

11 reacties

Super. Veel kijk plezier weer.

Pssttt Nelly dubbelpost ik had de pincode link ook al geplaatst.😉
Maar beter 2 keer teveel dan 1 keer teweinig.
Geen dank, graag gedaan. :)
Mooi dat het is opgelost. En bedankt voor de terugkoppeling! 🆒
Het is opgelost! Probleem lag niet bij de pincode maar systeem moest blijkbaar gereset worden. Bedankt Galdor 68! En Nelly!
Kom je hier verder mee?

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/pincode-of-betaalcode-wijzigen.htm
Dat kan heel goed vandaar dat ik het type nummer vroeg.
Het kan in ieder geval geen kwaad om de software te herinstalleren.
Of de fout in de ontvanger zit kan een Telfort medewerker zien.
Wat betreft de pincode's kijk eens hier.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/pincode-of-betaalcode-wijzigen.htm
In een ander topic zag ik dat het probleem in de ontvanger zit, bij hetzelfde type. Kan dit bij ons ook zo zijn? Of moet ik daarvoor eerst de software herinstalleren?
Wij hebben nooit twee pincodes gehad... Dat geeft hij ook niet als foutmelding.
Over het algemeen is het resetten en of herinstalleren van de software 1 van de standaard adviezen.
Je hoort 2 pincodes te hebben 1 om films te huren en 1 als kinderslot.
De pincode is bekend en werkt wel voor kinderslot, alleen dus niet voor films... Waar vind ik de naam van het type? Ik zie alleen Motorola HDMI VIP1853 staan. Heb je goede ervaringen met het resetten?
Via mijntelfort thuis kan je de pincode voor het kinderslot terugvinden, dit zou ook of via email of via de post vermeld moeten zijn.
Het aanvragen van een nieuwe pin heeft inderdaad vermoedelijk weinig zin, maar valt te proberen.
Gaat het om een Arcadyan HMB2260?
Dank voor je reactie! Inderdaad, ik bedoel de pincode met 4 cijfers. Ik las hier ergens dat er twee codes moeten zijn, 1 voor kinderslot en 1 voor films huren. Wij hebben altijd maar 1 code gehad en dit werkte altijd. Dus een nieuwe code aanvragen heeft ook geen zin?
Met wachtwoord bedoel je de 4 cijferige pincode? Welk type tv ontvanger? Al geprobeerd de ontvanger terug tezetten naar de fabrieksinstellingen of de software opnieuw te installeren?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Reageer