beantwoord

Film gehuurd, maar binnen 24 uur niet meer te bekijken

• 30 april 2020
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Ik heb gisteravond een film gehuurd via On Demand. Vanochtend wil zoonlief verder kijken. Helaas niet meer te zien in de lijst.

Graag oplossing voor dit probleem!

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 6 mei 2020, 13:24

Hoi @MPF, als je een film huurt hoort die inderdaad 24 uur beschikbaar te blijven. Ik zie dat je diezelfde dag ook al contact hebt gehad met de telefonische collega's. Daarbij is aangegeven dat de gehuurde film aan onze kant ook niet zichtbaar is, mogelijk is daarbij iets niet helemaal goed gegaan. Mocht het dubbel in rekening gebracht worden na het opnieuw huren vergoeden we daar eentje van. Heb je de film inmiddels kunnen kijken?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MPF, als je een film huurt hoort die inderdaad 24 uur beschikbaar te blijven. Ik zie dat je diezelfde dag ook al contact hebt gehad met de telefonische collega's. Daarbij is aangegeven dat de gehuurde film aan onze kant ook niet zichtbaar is, mogelijk is daarbij iets niet helemaal goed gegaan. Mocht het dubbel in rekening gebracht worden na het opnieuw huren vergoeden we daar eentje van. Heb je de film inmiddels kunnen kijken?

Reputatie 8
Badge +11

Ik heb geen reactie meer van je gezien @MPF. Ik ga er vanuit dat het gelukt is, en hoop dat de film leuk was :slight_smile:

Ik ben heel benieuwd of de bewuste film nog wel te huur was, soms verloopt de doorgifte licentie, wat meestal wel staat aangegeven, dat een film tot een bepaalde dag is te zien. Kijk je dan de volgende dag pas wat normaal gesproken moet kunnen dan heb je pech en is de film weg.

Reageer