Film 1 pakket

• 16 januari 2013
  • 12 reacties
  • 4400 keer bekeken

Badge
Wanneer kan ik film1 pakket bij telfort zien?

12 reacties

Badge
@h.alasady

Heb je deze dienst al aangevraagd via Mijn Telfort?

Jelmer
Badge
De pakket van film 1 is nog niet te vragen via mijn telfort.
Badge
@h.alasady

Heb je deze dienst al aangevraagd via Mijn Telfort?

Jelmer

De pakket van film 1 is nog niet te vragen via mijn telfort.
Badge
@h.alasady

Kun je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht sturen zodat ik kan kijken hoe dit komt?

Jelmer
Badge
@h.alasady Kun je mij jouw postcode en huisnummer in een privébericht sturen zodat ik kan kijken hoe dit komt? Jelmer

Volgens mij is de vraag van h.alasady of en wanneer Film 1 wordt aangeboden door Telfort. Op dit moment wordt Sport 1 wel aangeboden.
Reputatie 4
Badge +3
@martijnh82,

Inderdaad, ik denk dat dit inderdaad de vraag is.

@h.alasady,

Op dit moment is dat nog niet mogelijk, ik heb de vraag intern uitstaan om dit na te gaan.

Zodra ik meer weet laat ik je dit weten.

Henk
Badge +2
film1 paket wort niet aangebooden door kpn 
of dit op korte temijn gaat gebeuren is niet bekent
Badge
Is de interne vraag al beantwoord? Is een grote zonde dat Film1 niet bij Telfort (kpn) te zien/bestellen is. Film1 heeft een meer gevarieerd filmaanbod dan HBO en biedt ook betere (familie) films aan.
Badge +2
HBO biedt naast Films ook Series, en een deel van de films kan je zelfs gratis 'bestellen' in plaats van het doorlopende film aanbod.
Ik zie zelf de toegevoegde waarde niet helemaal van Film 1, in mijn optiek zijn het voornamelijk wat oudere/mindere films..
Badge +1
@h.alasady,
Op dit moment is dat nog niet mogelijk, ik heb de vraag intern uitstaan om dit na te gaan.
Zodra ik meer weet laat ik je dit weten.
Henk

Is de interne vraag al beantwoord?

Interessante vraag!
Badge
Dan heb je al heel lang niet meer de website van film1 bekeken Matthijs1986. Hebben ook series en zenden ook nieuwere films uit met diverse acteurs. Bij HBO zie je steeds dezelfde acteurs voorbijkomen en het aanbod is zeer gering op filmgebied. Als je dan de Amerikaanse HBO gids bekijkt zijn ze daar al een stuk verder als hier.
maar naar mijn mening heet het toch niet voor niets film kanaal,ik kijk graag films,en geen series,zou dus graag een aanbieder zien komem met dus aleen films. dat hbo vind ik niks.

Reageer