Factuur Telfort

• 9 december 2014
  • 4 reacties
  • 140 keer bekeken

Geachte heer / mevrouw,

Zojuist ben ik gebeld door een van uw collega's over een aanbieding.
De collega die ik gesproken heb heeft mij verteld dat ik hier terecht kon met mijn klacht.

Een aantal maanden geleden werd er van mijn rekening ZONDER overleg €154.96 afgeschreven.
Hier heb ik natuurlijk om gebeld om te vragen waar deze factuur op gebaseerd is.
Er werd mij verteld dat ze " vergeten " waren 8 maanden lang de rekening te incasseren van de interactieve TV.
Ik heb toen mevrouw ook medegedeeld dat dit eigenlijk niet mijn probleem was maar het probleem van Telfort.
Zoals gevraagd heb ik deze factuur netjes betaald.

Nu heb ik via jullie website een klachten formulier ingevuld + / - 2 maanden geleden en daar nog steeds geen reactie opgekregen.
Ik heb dit 13 dagen geleden ook ik een andere topic al gevraagd, nog geen reactie........

https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-digitenne-268/telfort-factuur-interactieve-tv-46505/index1.html#post421161

Graag wil ik weten waarom de klant de dupe is van jullie achterstallige administratie?
Via deze weg hoop ik toch iets sneller een reactie te krijgen.

Met vriendelijke groet,

Joshua Welbie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Badge +2
@Joshua; zo te zien ben je nergens de 'dupe' van, je hebt gewoon 8 maanden lang niet hoeven te betalen voor wat je wel afneemt, en Telfort heeft dit daarom alsnog in rekening gebracht. Jammer dat daardoor je ineens een hoge rekening had (betaalafspraak was wrs gewoon mogelijk), verder niet meer dan terecht lijkt me.
Reputatie 8
Badge +2
@Joshua Welbie,

Wat een vervelende situatie. Ik kan me voorstellen dat je €154.96 ineens mist in de begroting.

Maar, mijn vraag is eigenlijk; wat kan ik precies voor jou doen? Feit is wel dat wij hebben geïncasseerd wat we aanvankelijk al wilden incasseren, hetgeen Matthijs1986 terecht aangeeft.
Al kan ik me indenken dat het niet wenselijk is om een dergelijk bedrag in één keer te moeten missen.

Ik lees jouw reactie graag.

Michael
Badge
@Joshua Welbie,

Kunnen wij jou nog ergens mee helpen? Indien je nog vragen of opmerkingen hebt, schroom dan niet om hier een nieuw topic voor aan te maken :)

Een fijne jaarwisseling toegewenst!

Kim