beantwoord

factuur januari 2014

• 2 januari 2014
  • 2 reacties
  • 1970 keer bekeken

Badge +1
Heb vandaag, donderdag 2 januari, mijn factuur ontvangen. Schrok eigenlijk wel een beetje.
Heb telefonisch voor Kerst laten weten dat ik Fox-sports + Film 1 pakket en niet meer wil zien miv. 1 januari.
Maar toch wordt er nog de volle mep geïncasseerd.
Kunnen jullie, medewerkers, kijken of de eerstvolgende keer (of zo snel mogelijk) deze bedragen gedebiteerd worden?

Zie graag een antwoord tegemoet.
icon

Beste antwoord door Enterprise 2 januari 2014, 23:10

Heb telefonisch voor Kerst laten weten dat ik Fox-sports + Film 1 pakket en niet meer wil zien miv. 1 januari.

De oorzaak is simpel.
Telfort maakt op de 15e van de maand de fakturen op voor de volgende maand.
Als je dus rond de kerstdagen doorgeeft dat je geen Fox en Film meer wil staan deze kosten nog wel op de faktuur van januari en zullen deze op de faktuur van februari in mindering worden gebracht.
Tevens zal op de faktuur van februari te zien zijn dat de kosten van Fox en Film niet meer in rekening worden gebracht.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10

De oorzaak is simpel.
Telfort maakt op de 15e van de maand de fakturen op voor de volgende maand.
Als je dus rond de kerstdagen doorgeeft dat je geen Fox en Film meer wil staan deze kosten nog wel op de faktuur van januari en zullen deze op de faktuur van februari in mindering worden gebracht.
Tevens zal op de faktuur van februari te zien zijn dat de kosten van Fox en Film niet meer in rekening worden gebracht.
Badge +1
Bedankt voor het antwoord. Dit is duidelijk!

Reageer