Factuur internet/vastbellen specificatie

• 20 januari 2015
  • 7 reacties
  • 705 keer bekeken

Reputatie 1
Vroeger zat er bij de factuur voor internet/vastbellen altijd een specificatie met het totaal aantal gesprekken en gebelde minuten. Dat is bij mij verdwenen.
Op de site staat alleen een specificatie per gesprek, dat is een stuk minder overzichtelijk.
Zou dit ergens kunnen terugkomen???

7 reacties

Badge +2
@jp19,

Intern staat jouw vraag uit. Zodra ik meer weet, meld ik dat hier.

Daphne
Reputatie 1
Blijkbaar een erg moeilijke vraag, dat ze daar intern al 2 maanden over nadenken.

Telfort wordt eens wakker!!!!!
Badge +2
@jp19,

Je hebt gelijk! Mijn excuses voor het uitblijven van een reactie (ik ga door het stof) 😳. Ik heb jouw vraag opnieuw doorgezet en je bent de eerste die ik bericht zodra ik een reactie heb ontvangen.

Daphne
Badge +2
@jp19,

Ik heb zojuist vernomen dat de extra bijlage met de specificatie niet meer terugkomt. Mijn excuses voor het ongemak.

Daphne
Reputatie 1
Daphne,
kunnen ze dit overzicht dat niet ergens op "mijn telfort" op de site zetten, of wordt het opzettelijk weggelaten?
Met deze kennis is het nl. veel eenvoudiger de prijzen en afkoopsommen voor vaste-belkosten tussen de providers onderling te vergelijken op basis van je belgedrag.
Blijkbaar ben ik tot nu toe de enige die deze overzichten mist???
Badge +2
@jp19,

Ik begrijp het gemak van de extra bijlage, toch wordt dit overzicht niet opzettelijk weggelaten. Jouw verzoek heb ik intern doorgezet. Wie weet dat het in de toekomst opnieuw beschikbaar wordt gesteld. Hoe dan ook, mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Daphne,
Hoe verwonderlijk! Met alle hedendaagse technieken en automatisering, geen specificatie meer op 'mijn telfort'?
jp19, ik ben het eens met je verzoek en ik vind het vergelijkingen in de weg staan.
Ik wil de specificaties terug!!!

Reageer