beantwoord

F12 Interactieve TV

• 1 maart 2014
  • 38 reacties
  • 3413 keer bekeken

Toon het eerste bericht

38 reacties

is er niet een moderator aanwezig die de boel kan testen of zo
boven huisje ook rood.ik word er gek van pfff
en nu?????
Reputatie 8
Badge +18
Hierbij een link voor de devolos er staat ook een link bij om nieuwe software in te laden, de poorten 3 of 4 daar moet de kabel in naar je devolo

https://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Internet-TV-bellen/Interactieve-TV/installerentv/Telfort-interactieve-TV/Installeren-interactieve-TV/De-TV-verbindingsset.htm
Reputatie 4
Badge +3
@D Bakker,

Vervelend om te lezen dat de draadloze verbindingsset niet naar behoren werkt. Mocht het niet beter gaan werken na de software-update die jimny aangeeft, wil ik je een vervangende set toesturen.

Ik lees graag of dit heeft gewerkt.

Henk
Daar ben ik erg blij om.dankjewel.De beide lampjes (huisje)zowel boven en beneden branden.rood maar wonder boven wonder doen beide tv,s het nu toch .Hopelijk blijft dat zo.Mocht het toch weer mis gaan dan neem ik contact met je op ok? bij voorbaat dank.En iedereen bedankt voor alle moeite
Ik ben er zo helemaal klaar mee.Nu vor de zoveelste x foutcode f 12.Een paar weken geleden heeft de moderator me beloofd een nieuwe set te sturen als het zo waardeloos bleef.ik hoop dan ook dat het nu gedaan wordt.Ik ben zwanger en blijf trap op en af lopen om te proberen de boel in orde te krijgen maar het is steeds weer mis.please moderator reageer
??? nu opeens geen reactie?
halllo Henk .Het werkt al weer niet:( weer f 12 ik word er echt gek van.Dit kan zo niet lanher.Mijn zoon heeft steeds wekenlang geen tv en ik heb noet de puf om met mijn zwangere buik steeds maar op en neer te gaan naar boven en weer terug om te proberen de boel weer aan de gang te krijgen.Echt waardeloos dit.Hopelijk wil je me nieuwe sturen nu.....
Reputatie 8
Badge +16
Webcare is pas 2 uurtjes wakker, dus even geduld
Badge +1
@D Bakker,

Erg vervelend dat de software update niet heeft geholpen. Zoals mijn collega eerder heeft aangeboden zal ik de TV verbindingsset kosteloos vervangen, je kunt deze binnen 2-3 werkdagen verwachten. Laat je weten of de nieuwe set wel correct werkt?

Jeroen
ok hartelijk dank.ik zal het laten weten gr. Diana
Hij doet het! ik heb welliswaar steeds een rood knipperend huisje maar mijn zoon heeft tv.Ook geeft mijn telefoon steeds aan dat de internetverbinding onstabiel is.Op de laptop valt hij ook vaak weg

Reageer