vraag

Extra zenderpakket aanvragen lukt niet

• 4 juli 2020
  • 24 reacties
  • 394 keer bekeken

Reputatie 1

goeiemorgen,

ik probeer al 2 dagen een extra zenderpaket aan te vragen,

krijg telkens dat er een bestelling is terwijl ik al een hele tijd niks heb besteld en zou toch graag weer ziggo sport willen.

mvg joyce

Admin: titel aangevuld i.v.m volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

24 reacties

Je hebt deze vermoed ik recent uitgezet wanneer was dit ongeveer? Het gaat namelijk om pakketen die je per maand uit of aanzet. Zet je dit aan het begin van een maand uit zal je deze pas een maand (4 weken) later weer aan kunnen zetten.

Mogelijk is de laatst gedane wijziging nog niet of niet goed verwerkt.

Reputatie 1

Dat was ongeveer november december gebruik zoggo sport aleen om formule 1 te kijken en aangezien het nu dus weer begint wou ik hem weer aanzetten 

Reputatie 8
Badge +18

Heb je het al geprobeerd via de afstandsbediening

Reputatie 1

Ja dat had ik al geprobeerd zo zet ik eigelijk altijd mijn zenderpakketten aan of uit dat deed die dus niet town via internet geprobeerd 

Zowel via het menu  van de TV ontvanger en via de MijnTelfort site krijg je de melding over een lopende bestelling? Daar zal een Telfort medewerker voor moeten meekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @joyce van veldhuizen, welkom bij ons op het forum. Ik ben voor je gaan kijken, zo te zien staat er inderdaad nog een wijziging open bij jouw abonnement. Dat is een wijziging uit februari, die lijkt nog te wachten tot het modem een seintje geeft aangesloten te zijn. Als de rest van de verbinding goed werkt is die natuurlijk aangesloten, maar door zelf een reset van het modem te doen kunnen we dat een duwtje geven. Zou je dat kunnen doen? Daarna moet het mogelijk zijn om een wijziging te doen, als het dan nog niet mogelijk is gaan we samen verder kijken.

Reputatie 1

Ik heb geprobeerd om de modem te resetten maar dan hou ik nog steets het zelfde probleem

Reputatie 8
Badge +11

Ik zie de reset terug inderdaad, maar de order is zo te zien nog niet doorgelopen @joyce van veldhuizen. Ik heb daarom nu een melding doorgestuurd naar een achterliggende afdeling met het verzoek hier ook naar te kijken. Zodra ik daar een terugkoppeling op heb zal ik deze met je delen!

Reputatie 1

Ah oke in iedergeval al vast bedankt!

Reputatie 1

Denk je alles gehad te hebben doet nu helemaal niks het meer al een x geriset de modem en nog niks en nergens een storing te vinden.

Reputatie 8
Badge +11

Dat was niet de bedoeling inderdaad @joyce van veldhuizen! Ik was gisteren op dat moment al vrij, maar ik zie dat je nog contact hebt gehad met de telefonische collega's en dat er een monteur is aangestuurd. Die kon helaas niet direct, maar volgende week pas. Dat is wel heel lang, zo lang zonder verbinding zitten is niet fijn natuurlijk. Ik heb je daarom ook een noodpakket toegestuurd, daarin zit een MiFi router voor WiFi en een Digitenne ontvanger zodat je op die manieren toch verbinding hebt. Het is niet hetzelfde als je normale verbinding, maar het is beter dan geen verbinding. Je zult het noodpakket binnen enkele dagen ontvangen.

Reputatie 1

Dankje wel hopelijk word alles snel geregeld

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan, ik hoop het ook inderdaad! Als ik in afwachting van de monteur nog iets kan doen, je weet me te vinden.

Reputatie 1

Heb ondertussen het paket ontvangen en aangesloten aleen jammer dat ik dus aleen npo 1,2 en 3 kan ontvangen hopelijk komt de monteur eerder als volgende week vrijdag.

Aangezien een 50gb internetkaartje zo als je veel thuis werkt op het moment en veel internet gebruikt.

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat je het pakket hebt Joyce. Het is echt een noodpakket, geen volledige vervanging van de normale verbinding. Je zou wel meer zenders moeten zien, het klinkt alsof deze Digitenne ontvanger niet helemaal is geactiveerd. De NPO zenders zijn FTA (Free to Air) zenders, die kan je ook zonder een abonnement ontvangen. Voor de andere Digitenne zenders is normaal gesproken een abonnement nodig, maar een noodpakket is daar een uitzondering op. Daarop zouden alle zenders beschikbaar moeten zijn. 

De ontvanger heeft een CAS-ID, dit staat onderop. Zou je die bij 'Extra informatie’ op je forumprofiel kunnen zetten? Dan kan ik kijken of we de andere zenders nog voor je kunnen activeren.

Reputatie 1

Als goed is word ee vandaag wat aan gedaan heb vrijdag al gebeld en het allwmaal doorgegeven en er is een mail verstuurd.

Reputatie 8
Badge +11

Ah kijk aan, laten we dat dan even afwachten en hopen dat alle zenders snel te kijken zijn!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @joyce van veldhuizen, ik zie dat de monteur inmiddels is geweest en daarbij de verbinding werkend heeft kunnen aansluiten. Werkt alles nu helemaal goed voor jou?

Reputatie 1

ja opzig wel het enige is dat ik in de gids niet kan zien wat er op tv is maar verder werkt alles goed

Reputatie 8
Badge +11

In grote lijnen klinkt dat goed dus :slight_smile:  De gids is wel handig om te kunnen zien natuurlijk. Wat doet de gids precies niet? Kan je die wel openen maar staat er niets in, kan die helemaal niet openen of iets anders? Je kunt de tv-ontvanger opnieuw instellen, dan wordt de software helemaal opnieuw geïnstalleerd en zal de gids ook opnieuw opgehaald worden. Is die daarna wel in te zien?

Reputatie 1

Hij geeft aan dat de informatie niet beachikbaar is.

Ik zal daar vanmiddag ia naar kijkwn als die opnieuw ingesteld is wat die dan doet.

Mvg joyce 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @joyce van veldhuizen, hoe gaat het nu met de gids, heb je die na het opnieuw instellen wel gekregen? :slight_smile:

Reputatie 1

Ja hij doet het weer zo als het hóórt 

Reputatie 8
Badge +11

Dat is fijn, dan is dat nu allemaal opgelost. Nu de glasvezelverbinding actief is en de gids daarop werkt, is het toevoegen van het zenderpakket daarop ook gelukt @joyce van veldhuizen? Dat is waarmee we het topic origineel begonnen en toen kwam er nog wat anders bij kijken.

Reageer