beantwoord

Extra tv-ontvanger zelf aanschaffen

• 3 september 2017
  • 2 reacties
  • 3069 keer bekeken

Reputatie 3
Is het mogelijk om zelf een tv-ontvanger voor itv (glasvezel) aan te schaffen (dus niet huren)? Ik heb sinds kort 1 standaard kastje geleverd gekregen maar zou graag willen uitbreiden. Mocht dit mogelijk zijn, kan ik deze kan via telfort aanschaffen?

Als dit kan, moet ik dan na het plaatsen nog een speciale procedure volgen?
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 september 2017, 16:14

Hoi mw74, welkom op het forum. Het is niet mogelijk om een TV ontvanger via Telfort te kopen. Wij bieden ze enkel aan in bruikleen. Op deze link van Kees-Jan vind je inderdaad meer informatie hierover. Er zijn mensen die via andere wegen een TV ontvanger aanbieden. Er is geen garantie dat deze TV ontvanger gaat werken en wij ondersteunen deze TV ontvangers niet.

@Kees-Jan, dankjewel!!
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
zie: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm

Aanschaffen kan ook, maar er is een kans dat het niet gaat werken en het wordt niet ondersteund door Telfort!
Reputatie 7
Badge +7
Hoi mw74, welkom op het forum. Het is niet mogelijk om een TV ontvanger via Telfort te kopen. Wij bieden ze enkel aan in bruikleen. Op deze link van Kees-Jan vind je inderdaad meer informatie hierover. Er zijn mensen die via andere wegen een TV ontvanger aanbieden. Er is geen garantie dat deze TV ontvanger gaat werken en wij ondersteunen deze TV ontvangers niet.

@Kees-Jan, dankjewel!!

Reageer