beantwoord

Extra tv-ontvanger opzeggen

• 14 juli 2019
  • 6 reacties
  • 71 keer bekeken

Ik wil mijne ook graag opzeggen! Kunt u dat aub ook voor mij doen?
Groetjes astrid

Admin: reacties verplaatst naar eigen topic voor de overzichtelijkheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 15 juli 2019, 20:42

Hoi @Astrish, Ik lees dat je graag de ontvanger wil opzeggen. Dit kan inderdaad via Mijn Telfort. Nu lukte dit gisteren echter nog niet. Dit omdat er nog een order openstond die vandaag is afgerond. Inmiddels kan het dus we weer.

Ook wil ik het nog graag voor je doen hoor. Ik heb daarvoor alleen nog extra gegevens nodig. Zou je nog de geboortedatum, naam van de contractant en laatste vier cijfers van het IBAN willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dit mag ook onder Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor nog graag weer van je als ik aan de slag mag.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je inlogt op je mijn Telfort dan kun je daar kiezen om de 2e ontvanger uit te zetten en daarmee is de opzegging ook gedaan, vergeet niet om je 2e ontvanger terug te sturen naar Telfort
Nee dat gaat niet, ik krijg dan: Het is momenteel niet mogelijk om je pakket te wijzigen
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Astrish , bij abonnement wijzigen heb je ook nog een tab 'extra's wijzigen'.
Als je daar op klikt kom je op een pagina waar je allerlei extra's aan kunt passen, o.a. 1 of 2 tv ontvangers.
Succes.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Astrish, Ik lees dat je graag de ontvanger wil opzeggen. Dit kan inderdaad via Mijn Telfort. Nu lukte dit gisteren echter nog niet. Dit omdat er nog een order openstond die vandaag is afgerond. Inmiddels kan het dus we weer.

Ook wil ik het nog graag voor je doen hoor. Ik heb daarvoor alleen nog extra gegevens nodig. Zou je nog de geboortedatum, naam van de contractant en laatste vier cijfers van het IBAN willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Dit mag ook onder Extra informatie. Deze is alleen voor ons zichtbaar. Ik hoor nog graag weer van je als ik aan de slag mag.
Hi Bart, volgens mij is het me al gelukt nu!
Reputatie 8
Badge +11
Dat klopt helemaal. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het ons dan vooral weten.

Reageer