beantwoord

extra tv ontvanger

• 12 december 2017
  • 14 reacties
  • 722 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag een extra tv ontvanger voor interactieve tv in de slaapkamer.
Ik heb nu digitenne extra, maar dat kost als ik het goed begrijp net zoveel als een extra tv ontvanger voor interactieve tv. Nu wil ik dat bestellen via de site, moet dan vervolgens inloggen op mijn telfort, maar kan er dan niks meer over terug vinden...hoe moet ik dat nu doen? kijk ik ergens overheen?
kan ook niks terug vinden over de digitenne die ik via telfort had besteld volgens mij..
icon

Beste antwoord door Stephen 13 december 2017, 12:18

Hallo goldwell2008, omdat je gebruik maakt van Internet Instap dan kun je inderdaad geen extra TV-ontvanger bij bestellen. In dit geval vind ik het jammer omdat je meer dan voldoende snelheid hebt om gebruik te maken van tweede TV-ontvanger. Het enige wat je kunt doen is je abonnement upgraden naar Alles-in-1 zodat dit wel mogelijk wordt. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Inloggen op je mijn telfort thuis - tablad abonnement - abonnement wijzigen - optie tv ontvanger
Reputatie 8
Badge +17
In onderstaande link kun je precies lezen hoe je dit regelt

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-tvontvanger-bestellen-voor-interactieve-tv.htm
Reputatie 1
Zo heb ik het dus geprobeerd...
Digitenne is een KPN dienst waar Telfort bij itv korting op geeft.
Als je Digitenne wilt opzeggen moet je dat bij Digitenne doen.
https://www.digitenne.nl/service-en-contact/digitenne-opzeggen/

De 2e itv ontvanger kan je dan bestellen via de link van Jimny.
Reputatie 8
Badge +17
Welk abonnement heb je bij Telfort en heb je voldoende snelheid
Reputatie 1
Ik heb wel voldoende snelheid en via postcode check kon het ook, maar ik heb internet instap dus daar ligt het wrs aan lees ik nu...bedankt voor de reacties
Reputatie 8
Badge +17
Graag gedaan dan is het duidelijk, je kunt altijd nog overwegen om een ander abo te nemen
Reputatie 1
Ja idd. Ik heb wel itv in de woonkamer, maar mis sommige dingen wel in de slaapkamer...Ben dan wel een stuk duurder uit dus misschien volgend jaar dan maar als de duurdere maanden weer voorbij zijn haha!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo goldwell2008, omdat je gebruik maakt van Internet Instap dan kun je inderdaad geen extra TV-ontvanger bij bestellen. In dit geval vind ik het jammer omdat je meer dan voldoende snelheid hebt om gebruik te maken van tweede TV-ontvanger. Het enige wat je kunt doen is je abonnement upgraden naar Alles-in-1 zodat dit wel mogelijk wordt. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Reputatie 1
Ik ben aan het overwegen om mijn abonnement te upgraden, maar bedacht me nu dat een draad doortrekken naar mijn slaapkamer niet echt te doen is. Ik kan dan een tv verbindingsset nemen toch?
Maar ik vraag me af hoe dat nu precies werkt. Misschien een domme vraag, maar liever goed geinformeerd dan achteraf zitten klagen...Kan ik dan dus gewoon een stekker in een wandcontactdoos in de slaapkamer aansluiten en daar de tv op aansluiten en de rest van de apparaten met een stekkerdoos weer daar op aansluiten? en hoe zit het dan met de tv en de tv ontvanger? De tv op de slaapkamer is al wat ouder...werkt daar wel een nieuwe tv ontvanger op? Ik had namelijk ook het probleem dat een nieuwe tv niet werkte met een oudere tv ontvanger..of maakt dat dan niet uit...? Heel wat vragen maar ja dan ben ik in ieder geval wel goed op de hoogte:P
Reputatie 8
Badge +16
Hallo goldwell2008, nog de beste wensen! Ik ben het met je eens dat het beter is om goed geinformeerd te zijn. :D

Als je een tweede TV gaat aansluiten dan kun je deze inderdaad aansluiten met een draadloze verbindingsset. Ze deze link voor meer informatie hierover.
De TV-ontvanger sluit je aan op een adapter en de andere adapter sluit je aan op het modem.

Wellicht heeft je oude TV alleen een SCART-aansluiting klopt dit? Zo ja, dan kan je gewoon de TV-ontvanger daarop aansluiten. Je kunt alleen geen HD-zenders ontvangen omdat je hiervoor een TV met HDMI aansluiting nodig hebt.

Ben je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Er zit wel een hdmi aansluiting op iig
Reputatie 1
Sorry nog de beste wensen uiteraard 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Er zit wel een hdmi aansluiting op iig
Dan moet het helemaal lukken en kun je ook gewoon HD-zenders ontvangen.
Bedankt voor de beste wensen. 🙂

Reageer