Erotische zenders

• 7 maart 2013
  • 9 reacties
  • 12908 keer bekeken

Badge
Hallo, ik heb nu het plus pakket van telfort en daar zit o.a. private spice bij, maar net als in een eerder topic kan ik de kanalen er niet op krijgen. Ze vragen om de pincode, die voer ik in en dan gebeurd er niks en blijft ie op de zender staan waar is dan op staat. Weet iemand hoe dit kan?

9 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@Mick Jagger,

Voor een lijst van de zenders welke je kunt bekijken op je tablet en laptop kun je hier terecht. :)

Henk
Weet iemand of je de erotische zenders ook op je tablet en laptop kunt bekijken? En zoja hoe dan?
Reputatie 8
Badge +18
Mooi zo gordijntjes dicht 🆒
Badge
Haay, ik heb de stekker er ff uitgehaald en idd toen kreeg ik de zenders.

Bedankt
Badge
Die zenders zitten in het plus-pakket en zouden normaal te zien moeten zijn.. Heb je misschien een profiel aangemaakt waar je die zenders niet bijgezet heb of misschien heb je ze geblokkeerd?
Reputatie 8
Badge +18
Haal de ontvanger los van de stroom en daarna weer aansluiten dan laad de software opnieuw in je ontvanger, echter je hebt wel de andere zenders van het pluspakket en die ontvang je wel dus.
Misschien moet de private spice geactiveerd worden via mijn telfort maar dat weet ik niet zeker.
Badge
Hallo, bedankt je voor je reactie. ik heb idd het plus pakket. heb de andere zenders van dat plus pakket al wel. hoe vernieuw je je zenders als ik vragen mag ?

Groetjes
Reputatie 8
Badge +18
Heb je wel het goede kanaal 651 en sinds wanneer heb je het pluspakket.
Misschien moet je de zenderlijst nog vernieuwen
Badge
Ook kan ik niet verder zappen dan omroep zeeland ( is de laatste zender ) terwijl de erotische zenders wel in de gids staan. Ik heb het kinderslot enzo er al afgehaald maar hij wil gewoon niet naar die zenders gaan.

Reageer