beantwoord

Erg trage tv

• 18 juni 2020
  • 14 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1

ik heb al sinds 2 wekeneen erg trage tv ontvangst. het duurt wel 10sec om van zender te wisselen en het menu heeft ook enorme vertraging. resetten haalt niks uit. wat kan ik nog meer doen?

icon

Beste antwoord door jimny 18 juni 2020, 17:30

Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welke tv ontvanger heb je precies

Reputatie 1

er staat HMB2260 op aan de voorkant

Reputatie 8
Badge +18

Heb je de ontvanger al een reset gegeven en teruggezet naar de fabrieksinstellingen dit kun je via het menu van de ontvanger doen

Reputatie 1

oke ga ik doen. als het niet heeft geholpen laat ik het weten.

heb nog een andere vraag over me afstandsbediening programmeren maar beter nieuwe topic starten zeker?

Reputatie 8
Badge +18

Hieronder een link hoe te resetten 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tv-ontvanger.htm

Afstandsbediening instellen 

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/afstandsbediening-instellen.htm

Reputatie 1

ik heb de codes van me RCA/HKC TV al geprobeerd, ook code 20 maar doen het niet

de tv is nu gelukkig weer goed na de reset!

Reputatie 8
Badge +18

In ieder geval werkt de tv ontvanger weer naar behoren , echter de afstandsbediening programmeren lukt dus niet,  probeer deze codes eens 550,549,462 of 271

Reputatie 1

die codes had ik al geprobeerd zonder succes

Reputatie 8
Badge +18

Jammer dat het niet lukt daarmee houd het voor mij op in  ieder geval werkt je tv ontvanger weer en voor je tv kun je dan de afstandsbediening van je TV gebruiken en voor de ontvanger de witte afstandsbediening

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @rbrtschvn, de ontvanger is dus weer op snelheid. Dat is fijn. Nu alleen de afstandsbediening nog goed op de tv. Je hebt alle codes geprobeerd. Op de site van KPN kun je jouw type tv invullen wellicht komt daar nog een specifieke code uit die voor jou werkt. 

Reputatie 1

bedankt! maar volgens mij is mijn afstandsbediening niet helemaal goed meer, het knopje menu blijft steeds ‘hangen’..kan dit er mee te maken hebben?

Reputatie 8
Badge +12

Dan wil ik je graag een nieuwe sturen. Wil jouw Forumprofiel aanvullen met postcode + huisnummer en de naam van de contractant? Ik hoor dan graag als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Reputatie 1

fijn! ik heb het toegevoegd onder ‘klantnummer’

Reputatie 8
Badge +12

Een nieuwe afstandsbediening is onderweg. 

Reageer