beantwoord

Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen.

• 5 december 2017
  • 9 reacties
  • 772 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo allemaal,
Vanmorgen weer eens de Itvonline geprobeerd. Maar ik krijg : "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. U kunt dit programma alleen opnemen".
Het heeft gewoon gewerkt. Ik zie verder geen storingen hier bij Telfort.
Waarom werkt het nu niet?

Johanna
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 december 2017, 10:14

Hoi Johanna, goed dat je toch nog verder bent gaan zoeken. Complimenten dat je het in de cookies terug hebt gevonden. De cookies kan je vaak eenvoudig weghalen door de CTRL+F5 toets tegelijk in te drukken op de pagina. Dat die cookies voor deze foutmelding zorgen is op je PC zelf, ben ik bang. Wat testjes vanuit mijn eigen verbinding geven geen problemen. Je bevindingen wat betreft de VPN kloppen. Toegang tot ITV online via een VPN wordt geweigerd. Dit heeft te maken met auteursrechtenbescherming, iemand die vanuit een VPN verbindt kan vanuit een land met andere auteursrechten verbinden. Om de auteursrechten te beschermen wordt gebruik via een VPN geblokkeerd.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 1
Ik had ineens een brainwave. Misschien moet ik de TV ontvanger aanzetten om op mijn PC TV te kunnen kijken? En ja toen had ik beeld op mijn pc.
Het is natuurlijk logisch, maar ik dacht, dat je door in te loggen op je PC verbinding maakte met een andere vorm van TV ontvangst.
Nou ja hoe dan ook, het werkt nu.

Johanna
Reputatie 1
Te vroeg gesproken. Ik probeer het weer en nu werkt het weer niet.
Hoe zit dit in hemelsnaam in elkaar?

Johanna
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Johanna, welkom op het forum. Wat lastig dat je telkens een foutmelding terug ziet bij het kijken via ITV online. Kan je mij vertellen of je op je PC gebruik maakt van wifi en via welke website je TV kijkt? Is dat via https://telfort.itvonline.nl/? Als laatste ben ik benieuwd of je verbetering merkt na het herstarten van je modem. Ik hoor het graag van je.
Als aanvulling op Wieger: je tv ontvanger hoeft niet aan om op de pc (of laptop, of tablet) tv te kijken.
Reputatie 1
Wieger, ik heb een bekabelde aansluiting.
Ik gebruik inderdaad de link die jij noemt.
En bedoel je met herstarten van het modem, het uit- en aanzetten van de Experiabox V10?
Die zet ik namelijk elke avond uit en dan 's morgens weer aan.
Op mijn mobiel kan ik d.m.v de itvonline app wel tv ontvangen.
Dus het is iets op mijn pc denk ik.
Maar soms doet hij het dus wel, maar meestal dus niet.

Nelly bedankt voor de aanvulling!

Johanna
Reputatie 1
Ik denk dat het iets te maken heeft met een instelling in het netwerkcentrum.
Ik heb geen thuisnetwerk aangemaakt. Moet ik hier iets instellen bij delen of zo?
Ik ben niet goed in netwerkinstellingen.

Johanna
Reputatie 1
Volgens mij heeft het iets met de cookies te maken.
Als ik die verwijder in Chrome, dan doet ITVonline het.
Zo gauw ik het scherm sluit en weer opstart werkt het weer niet. Pas weer als ik de cookies verwijder.
Ook werkt ITVonline niet als ik mijn VPN gebruik.
Ik zal zien hoe het later op de dag gaat, maar ik ben in ieder geval blij, dat ik het weer werkende kreeg.

Johanna
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Johanna, goed dat je toch nog verder bent gaan zoeken. Complimenten dat je het in de cookies terug hebt gevonden. De cookies kan je vaak eenvoudig weghalen door de CTRL+F5 toets tegelijk in te drukken op de pagina. Dat die cookies voor deze foutmelding zorgen is op je PC zelf, ben ik bang. Wat testjes vanuit mijn eigen verbinding geven geen problemen. Je bevindingen wat betreft de VPN kloppen. Toegang tot ITV online via een VPN wordt geweigerd. Dit heeft te maken met auteursrechtenbescherming, iemand die vanuit een VPN verbindt kan vanuit een land met andere auteursrechten verbinden. Om de auteursrechten te beschermen wordt gebruik via een VPN geblokkeerd.
Reputatie 1
Bedankt voor de uitleg.

Johanna

Reageer