Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

• 25 maart 2012
  • 81 reacties
  • 29761 keer bekeken

Vorige week lekker tv gekeken op mijn iPad. Vandaag denk ik dat weer lekker te gaan doen maar helaas. Ik krijg steeds de melding: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

Modem/router herstart, iPad herstart. (moest ik vorige week ook voordat het werkte) Geen resultaat, inloggen gaat prima. Op de laptop geprobeerd, helaas de zelfde melding.

Ja, ik weet zeker dat ik op mijn eigen netwerk zit. Erg frustrerend dit. Leuk dat Telfort aanbied om online tv te kunnen kijken, maar dan moet het wel werken. De applicatie is bijna af zeg maar.

Helaas maar weer op de bank zitten achter de gewone televisie... :evil:

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

81 reacties

Reputatie 1
Heb deze klacht ook. Vindt altijd plaats net na 24.00 (begin van de nacht) als ik die avond of middag er voor TV via laptop of tablet gekeken heb.
Zolang ik de verbinding niet verbreek blijft interactieve TV op tablet of laptop werken. Zodra ik op zo'n apparaat de applicatie stop en weer begin, werkt het niet meer. Krijg steeds de mededeling dat dat in moet inloggen (dat is eerder op de dag niet zo) en als ik inlog dat ik niet op mijn thuisnetwerk zit.

De gewonen TV blijft wel werken.

Sinds eind maart TV via TElfort.

Alles thuis al geprobeerd (modem resetten, opnieuw programmeren, settop box uitschakelen), helpt niet.

De oorzaak van de storing moet bij Telfort of een van haar providers liggen. Uitermate irritant omdat ik dit abonnement met name genomen heb op via Tablet of laptop TV te kunnen kijken. Ik heb al een vraag via mail gesteld. Hoop dat Telfort het probleem snel oplost, zo heb ik er vaak niks aan.

Lost Telfort het met een weekje niet op, dan ontbindt ik het contract wegens wanprestatie.
Badge +1
hier in  Oss werkt het weer
Badge
Hier hetzelfde probleem op twee ipads. Vanmiddag werkte het nog...
Reputatie 1
Na , mijzelf maandelang te hebben geirriteerd aan de dagelijkse gok,
Of ik discovery kon kijken voor het slapen gaan, die teleurstelling dus er geen verbinding
Met het thuisnetwerk zou zijn, heeft de emmer doen overlopen nu net

Icm met internetproblemen de laatste tijd besloten hier een account te maken om deze reden
Hopelijk kan iemand het oplossen?

Werkt op tablet en op smartphone niet meer de laatste tijd
Als het wel werkte logde het ook vanzelf in dus

Bvd

misschien kan je bij dit topic is kijken :
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/na-half-2-snachts-geen-itv-op-laptop-25705-new/
Badge
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.
Vandaag, 17-06-2013 hier op IPad en Galaxy tab 10.1 GEEN televisie, gisteren wel gewoon kunnen kijken.
Krijg de melding zoals in de titel van het topic.
heb henk een PM verzonden,

nu (overdag) werkt de app op beiden apparaten wel 
maar snachts moet het ook gewoon werken, aangezien ik daar voor betaal 

Wacht even bericht van henk af,
Reputatie 4
Badge +3
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.

Zou je iets meer informatie kunnen geven over het besturingssysteem en bijvoorbeeld welke browser er wordt gebruikt?

Dan kan ik nauwkeuriger te werk gaan.

Henk
Badge
Hoi Henk,

Zo plotseling als het niet meer werkte, zo plotseling werkt het blijkbaar weer wel. Wellicht met werkzaamheden te maken gehad?

Groet,
Vincent
Reputatie 1
Goedemorgen mensen,  het is nu 09:00 ik keek net op de tablet en merkte dat ik nog steeds niet kan kijken . Dat is wel erg laat.  Maar ja het is zondag dus er zal wel niemand zijn op het kantoor bij telfort , of de collega's zijn allemaal naar de kerk! 
Badge +1
vandaag na 4 dagen weer beel op de pc / laptop

Oss (NBR)
Heb deze melding al vanaf het begin. "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.". Soms doet hij het weer even maar vaak gaat hier een reset van de modem aan gepaard. Welke structurele oplossing is er te bieden?
Net zoals velen hier exact hetzelfde probleem.

's Nachts geen i-TV op mijn Samsung tablet. Zelfde melding "Niet verbonden met Telfort netwerk". Ik.Sta.Naast.Mijn.Modem .... 🤦

Kan prima internetten en draai uitsluitend stock android. Alle door medewerkers van Telfort aangeboden oplossingen (resetten modem,.... echt?) helpen niet.

Er is niks mis met mijn Tablet of internetverbinding. Er loopt gewoon tussen 01:00 en 06:00 - 07:00 iets niet lekker op de back-end van de authenticatieservers of streamservers.

Hellup :/   Het was de reden dat ik voor Telfort koos. Het bedrijf achter deze app doet ook die voor KPN. En dat geeft ook al geen extreem positief beeld.
Er zijn bij verschillende klanten, op verschillende locaties onderbrekingen geweest. Ik ben bij onze netwerkleverancier aan het kijken of er meer gedetailleerde informatie over bekend is.

Onze excuses voor het ongemak.

Henk

Sinds vandaag geen verbinding meer op de telefoon en de laptop en ook de desktop heeft geen mogelijkheid meer voor itvonline... Is er bekend waar het nu aan ligt en hoelang dit gaat duren?
Is het voor Telfort handig te weten welke locatie men zit?
heb van icoo een firmware upgrade gehad, de taal van us naar UK gezet en heb een hele zooi aanarm7  neon codec en players erbij geinstalleerd, en nu werkt het wel, kennelijk misten er een paar dingen.
ehm telfort, waarom moet je met de betaalcode het kinderslot aan en uitzetten?
is het niet logisch om daarvoor de gewone pincode te gebruiken (waar die ook om vraagt trouwens) volgens zit er een fout !!!

en kunnen jullie android ondersteuning voor de iCou8GT toevoegen 
Allwinner A31 Quad Core 1 tot 1.4GHz (ga er maar vanuit dat het stabiel geklokt is op 1GHz)
PowerVR SGX544 MP2
2GB RAM / 16GB Nand Flash
Badge
Geen internet dus ook geen tv.
Dus dacht dan maar eventjes via de note itv online kijken.
Grote domper dus want hier ook de melding na inloggen
Reputatie 4
Badge +3
@snarf54,

Allereerst mijn excuses voor deze late reactie.

Ik heb jouw bevindingen doorgezet voor nader onderzoek, zou je mij willen melden als er iets veranderd?

Henk
Badge +1
Hier werkt het momenteel niet meer :

"U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk""
Vandaag kreeg ik ook de melding "geen verbinding met het thuisnetwerk" terwijl ik gisteren gewoon heb gekeken via mijn tablet.

Heeft iemand hier antwoordt op.
Badge
Ik kan ook sinds een aantal dagen geen TV kijken.
Noch op Smartphone (Android), Ipad en PC/laptop.

Wel is het mij opgevallen dat bij speedtest.net als provider nu KPN staat. Dit was altijd Green ISP.

Graag bericht hoe ik weer TVOnlline kan kijken !
Hier werkt het ook weer eens niet: geen verbinding met het thuisnetwerk

Dat is al de 4e keer in 2 maand tijd
Ik begin nu een beetje moedeloos te worden, ben het nu al een tijdje aan het volgen, en heb waargenomen dat dit al een tijd aan de gang is. Wat ik jammer vind is dat bij het afsluiten van een abonnement er een medewerk was die me vertelde hoe slecht ziggo wel niet was en hoe het bij telfort allemaal beter loopt. Als ik nu al die klachten hoor/zie en de tijd zie die er al overheen is gegaan, dan kan ik alleen maar concluderen dat het intern bij telfort ook niet botert. het is blijkbaar moeilijker dan vooraf gedacht om mensen een product aan te bieden en die te gelijkertijd ook goed werkende te houden. Maar het is nog moeilijker om snel duidelijkheid te verschaffen ontrent de bugs. er wordt constant gevraagd naar gegevens en aangegeven dat ze het aan het uitzoeken zijn maar geef nou eens ff duidelijk aan hoe en wanneer ik nou weer de dingen op zo een manier kan gaan gebruiken dat ik geen klachten heb.

Ik ga toch ook geen 2, 5 of 10 euro inhouden op de abonnements kosten omdat ik daar andere dingen mee wil gaan doen. NEE ik betaal alles netjes optijd, als tegen prestatie verwacht ik dan op zen minst uitleg of wat meer vaart. wat ik probeer te zeggen is als je me wat ontneemt maak me dan duidelijk waarom je dit dan doet.

sorry dat het nu wat meer op een klachten brief lijkt als dat het een reactie had moeten zijn op het feit dat ik ook geen tv op mijn laptop iphone tablet ipad en samsung s kan ontvangen.
Ik heb nieuwe app gekregen op tablet en iphone en kann nu geen itvonlinemeer kijken
Opnieuw inloggegevensingevoerd maarkrijg dan vermelding ¦geenverbinding met thuis netwerk( terwijl internet op tablet en iphone gewoon goed werkt)

Helpdezk gebeld maarniet aanwezig in weekend en feestdagen

Wil svpiemand vanTelfort hier antwoord opgeven ?