Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

  • 25 maart 2012
  • 81 reacties
  • 29761 keer bekeken

Vorige week lekker tv gekeken op mijn iPad. Vandaag denk ik dat weer lekker te gaan doen maar helaas. Ik krijg steeds de melding: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

Modem/router herstart, iPad herstart. (moest ik vorige week ook voordat het werkte) Geen resultaat, inloggen gaat prima. Op de laptop geprobeerd, helaas de zelfde melding.

Ja, ik weet zeker dat ik op mijn eigen netwerk zit. Erg frustrerend dit. Leuk dat Telfort aanbied om online tv te kunnen kijken, maar dan moet het wel werken. De applicatie is bijna af zeg maar.

Helaas maar weer op de bank zitten achter de gewone televisie... :evil:

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

81 reacties

Badge +1
hier in  Oss werkt het weer
Badge +1
@Aangeboden,

Fijn om te lezen dat je weer via de iPad TV kunt kijken, dank voor de terugkoppeling.

@Claudia1981 en @martinveijk,

Kunnen jullie aangeven of TV Online (via de browser en/of de TV Online app) weer correct werkt? Zo niet dan lees ik dat graag van jullie.

Jeroen
Hij doet het weer (Tvonline App op de Ipad) nadat ik een klacht heb geplaatst op deze forum.
Hiero in Den Haag werkt die ook niet sinds zondagochtend. Vervelend.
Badge +1
ook in Oss Werkt het vandaag NIET (wijk de Ruwaard)
het word dus echt vervelend
al ruim 8 uur niet
Badge
Goh, hier werkt het ook al 2 dagen niet meer. Begin er eigenlijk wel zat van te worden. Ben aan het nadenken om na dit contract over te stappen naar een andere provider!
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Henk,

Zo plotseling als het niet meer werkte, zo plotseling werkt het blijkbaar weer wel. Wellicht met werkzaamheden te maken gehad?

Groet,
Vincent


Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het weer werkt! :)

Henk
Badge
Hoi Henk,

Zo plotseling als het niet meer werkte, zo plotseling werkt het blijkbaar weer wel. Wellicht met werkzaamheden te maken gehad?

Groet,
Vincent
Reputatie 4
Badge +3
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.

Zou je iets meer informatie kunnen geven over het besturingssysteem en bijvoorbeeld welke browser er wordt gebruikt?

Dan kan ik nauwkeuriger te werk gaan.

Henk
Badge
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.
Reputatie 1
Goedemorgen mensen,  het is nu 09:00 ik keek net op de tablet en merkte dat ik nog steeds niet kan kijken . Dat is wel erg laat.  Maar ja het is zondag dus er zal wel niemand zijn op het kantoor bij telfort , of de collega's zijn allemaal naar de kerk! 
Reputatie 1
tjongejongejonge, wat een drama overkomt mij nu toch weer! ik kan nu helemaal niet meer kijken!
ik wil nu resultaten lezen en geen gezeur meer....
Badge
Hier hetzelfde probleem op twee ipads. Vanmiddag werkte het nog...
Al de tweede keer deze week dat ik geen televisie op mijn iPad kan kijken. Begint wel vervelend te worden.
Reputatie 4
Badge +3
@aarts90, neu,

Ik neem jullie ook mee in het onderzoek, er wordt op het moment gekeken naar de mogelijke oorzaken en de bijbehorende oplossing.

Mijn excuses voor het ongemak. We verwachten hier snel een antwoord op te kunnen geven.

Henk
Net zoals velen hier exact hetzelfde probleem.

's Nachts geen i-TV op mijn Samsung tablet. Zelfde melding "Niet verbonden met Telfort netwerk". Ik.Sta.Naast.Mijn.Modem .... 🤦

Kan prima internetten en draai uitsluitend stock android. Alle door medewerkers van Telfort aangeboden oplossingen (resetten modem,.... echt?) helpen niet.

Er is niks mis met mijn Tablet of internetverbinding. Er loopt gewoon tussen 01:00 en 06:00 - 07:00 iets niet lekker op de back-end van de authenticatieservers of streamservers.

Hellup :/   Het was de reden dat ik voor Telfort koos. Het bedrijf achter deze app doet ook die voor KPN. En dat geeft ook al geen extreem positief beeld.
Vandaag, 17-06-2013 hier op IPad en Galaxy tab 10.1 GEEN televisie, gisteren wel gewoon kunnen kijken.
Krijg de melding zoals in de titel van het topic.
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Het onderzoek loopt nog, er zijn een aantal veranderingen in het netwerk gewest maar nog niet met het gewenste resultaat. Jullie reacties zijn weer doorgezet en we gaan weer verder met het testen.

Henk
Badge
Vanmorgen doet ie het wel.
Moet wel toevoegen na herstart van het toestel. Het blijf uiterste vreemd...
Sinds vandaag heb ik bovenstaande problemen. Kan iemand helpen?
Badge
Helaas, vanmorgen na 4 pogingen niet werkend te krijgen op S3.
Badge
Afgelopen vrijdag en hedenochtend deed ie het direct.
Hopelijk blijft dit zo...
Nou ik probeer discovery te kijken en ik krijg alweer die stomme melding, 
als dit nog even zo doorgaat word het mischien maar eens tijd om over te stappen

Henk, van jou heb ik ook niks meer gehoord verder ??
Reputatie 4
Badge +3
@snarf54,

Er loopt inmiddels al een tijdje een storingsmelding voor dit probleem, voor meer informatie zie ook het andere topic.

Ik zal beide van updates blijven voorzien.

Er wordt op dit moment onderzocht op welk vlak er gekeken moet worden en we zien vooruitgang. Het is lastig te zeggen wanneer er een oplostijd bekend is maar we gaan steeds verder de goede kant op!

Henk
Badge
Ja ik blijf ook maar problemen houden.
Deze week 2 ochtend geprobeerd op S3.
Maar is inlog kwijt dus moet steeds pin invullen maar never nooit Online TV...
Ook niet door app weer op te starten e.d.
Na een poging of 7 heb ik het dan wel gehad...
Waarom werkt dit niet ???