Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

• 25 maart 2012
  • 81 reacties
  • 29761 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

81 reacties

heb henk een PM verzonden,

nu (overdag) werkt de app op beiden apparaten wel 
maar snachts moet het ook gewoon werken, aangezien ik daar voor betaal 

Wacht even bericht van henk af,
Ik begin nu een beetje moedeloos te worden, ben het nu al een tijdje aan het volgen, en heb waargenomen dat dit al een tijd aan de gang is. Wat ik jammer vind is dat bij het afsluiten van een abonnement er een medewerk was die me vertelde hoe slecht ziggo wel niet was en hoe het bij telfort allemaal beter loopt. Als ik nu al die klachten hoor/zie en de tijd zie die er al overheen is gegaan, dan kan ik alleen maar concluderen dat het intern bij telfort ook niet botert. het is blijkbaar moeilijker dan vooraf gedacht om mensen een product aan te bieden en die te gelijkertijd ook goed werkende te houden. Maar het is nog moeilijker om snel duidelijkheid te verschaffen ontrent de bugs. er wordt constant gevraagd naar gegevens en aangegeven dat ze het aan het uitzoeken zijn maar geef nou eens ff duidelijk aan hoe en wanneer ik nou weer de dingen op zo een manier kan gaan gebruiken dat ik geen klachten heb.

Ik ga toch ook geen 2, 5 of 10 euro inhouden op de abonnements kosten omdat ik daar andere dingen mee wil gaan doen. NEE ik betaal alles netjes optijd, als tegen prestatie verwacht ik dan op zen minst uitleg of wat meer vaart. wat ik probeer te zeggen is als je me wat ontneemt maak me dan duidelijk waarom je dit dan doet.

sorry dat het nu wat meer op een klachten brief lijkt als dat het een reactie had moeten zijn op het feit dat ik ook geen tv op mijn laptop iphone tablet ipad en samsung s kan ontvangen.
Badge
@Webcare / Henk

Excuses voor ate reactie. Was/ben erg druk met werk.
Het is zeer wisselend.
Als ik de melding krijgis het soms gelutk met meedere keren uitloggen en weer inloggen.
En soms doet ie het direct.
Op Ipad geen / pc geen probleem ligt misscien toch meer aan de app (Android).
Badge
Ik begin nu een beetje moedeloos te worden, ben het nu al een tijdje aan het volgen, en heb waargenomen dat dit al een tijd aan de gang is. Wat ik jammer vind is dat bij het afsluiten van een abonnement er een medewerk was die me vertelde hoe slecht ziggo wel niet was en hoe het bij telfort allemaal beter loopt. Als ik nu al die klachten hoor/zie en de tijd zie die er al overheen is gegaan, dan kan ik alleen maar concluderen dat het intern bij telfort ook niet botert. het is blijkbaar moeilijker dan vooraf gedacht om mensen een product aan te bieden en die te gelijkertijd ook goed werkende te houden. Maar het is nog moeilijker om snel duidelijkheid te verschaffen ontrent de bugs. er wordt constant gevraagd naar gegevens en aangegeven dat ze het aan het uitzoeken zijn maar geef nou eens ff duidelijk aan hoe en wanneer ik nou weer de dingen op zo een manier kan gaan gebruiken dat ik geen klachten heb.

Ik ga toch ook geen 2, 5 of 10 euro inhouden op de abonnements kosten omdat ik daar andere dingen mee wil gaan doen. NEE ik betaal alles netjes optijd, als tegen prestatie verwacht ik dan op zen minst uitleg of wat meer vaart. wat ik probeer te zeggen is als je me wat ontneemt maak me dan duidelijk waarom je dit dan doet.

sorry dat het nu wat meer op een klachten brief lijkt als dat het een reactie had moeten zijn op het feit dat ik ook geen tv op mijn laptop iphone tablet ipad en samsung s kan ontvangen.

Bij alle bedrijven, zeker bij alle grote internet providers gaan dingen niet goed.

En ik moet zeggen, afgezien van dat de online TV 's nachts na bepaalde tijd niet werkt, dat de rest van de dienst in ieder geval bij mij (kan niet voor iedereen spreken) stabiel is. Zowel internet an sich, telefonie via Telfort als ook de iTV via tuner bij Telfort en dus zelfs online TV overdag/'s avonds.

Als ik dat vergelijk met de telefonie problemen van zowel Ziggo waar ik iedereen altijd over hoorde (veel echo, lijnen die met name bij lancering verbraken na x aantal minuten), de slechte modems van welke provider was het ook alweer destijds ik dacht Wanadoo die vaak vastliepen etc etc etc, dan ben ik als oud Tiscali klant, dat overging naar Telfort over het algemeen zeer positief en tevreden.

Echter waar ik het mee eens kan zijn is dat er op sommige zaken iets lang onbeantwoord blijft. En dat zijn verbeterpunten. Echter, mbt online TV/app zit Henk er nu wel actief achteraan.
het zit zo ik ben een beetje een nacht mens overdag slaap ik in de na middag en avond werk ik en als ik dan thuis kom val ik wat moeilijker inslaap. Ik heb dan tv als hulp middel om te slapen. (het werkt en ik neem geen pillen). Als je dan op zo een manier dan toch elke nacht geen verbinding hebt. Henk zegt dat het misschien een product van de gebruiker zelf kan zijn waardoor dit komt, en haalt zo de blaam bij telfout zelf weg. Dit zijn punten waar ik tegen ben. Iedereen hier heeft de zelfde klacht los het dan op. Of geef aan waarom het nog niet opgelost kan worden.
Heb deze melding al vanaf het begin. "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.". Soms doet hij het weer even maar vaak gaat hier een reset van de modem aan gepaard. Welke structurele oplossing is er te bieden?
Badge
Ja ik blijf ook maar problemen houden.
Deze week 2 ochtend geprobeerd op S3.
Maar is inlog kwijt dus moet steeds pin invullen maar never nooit Online TV...
Ook niet door app weer op te starten e.d.
Na een poging of 7 heb ik het dan wel gehad...
Waarom werkt dit niet ???
Reputatie 4
Badge +3
@snarf54,

Er loopt inmiddels al een tijdje een storingsmelding voor dit probleem, voor meer informatie zie ook het andere topic.

Ik zal beide van updates blijven voorzien.

Er wordt op dit moment onderzocht op welk vlak er gekeken moet worden en we zien vooruitgang. Het is lastig te zeggen wanneer er een oplostijd bekend is maar we gaan steeds verder de goede kant op!

Henk
Nou ik probeer discovery te kijken en ik krijg alweer die stomme melding, 
als dit nog even zo doorgaat word het mischien maar eens tijd om over te stappen

Henk, van jou heb ik ook niks meer gehoord verder ??
Badge
Afgelopen vrijdag en hedenochtend deed ie het direct.
Hopelijk blijft dit zo...
Badge
Helaas, vanmorgen na 4 pogingen niet werkend te krijgen op S3.
Sinds vandaag heb ik bovenstaande problemen. Kan iemand helpen?
Badge
Vanmorgen doet ie het wel.
Moet wel toevoegen na herstart van het toestel. Het blijf uiterste vreemd...
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Het onderzoek loopt nog, er zijn een aantal veranderingen in het netwerk gewest maar nog niet met het gewenste resultaat. Jullie reacties zijn weer doorgezet en we gaan weer verder met het testen.

Henk
Vandaag, 17-06-2013 hier op IPad en Galaxy tab 10.1 GEEN televisie, gisteren wel gewoon kunnen kijken.
Krijg de melding zoals in de titel van het topic.
Net zoals velen hier exact hetzelfde probleem.

's Nachts geen i-TV op mijn Samsung tablet. Zelfde melding "Niet verbonden met Telfort netwerk". Ik.Sta.Naast.Mijn.Modem .... 🤦

Kan prima internetten en draai uitsluitend stock android. Alle door medewerkers van Telfort aangeboden oplossingen (resetten modem,.... echt?) helpen niet.

Er is niks mis met mijn Tablet of internetverbinding. Er loopt gewoon tussen 01:00 en 06:00 - 07:00 iets niet lekker op de back-end van de authenticatieservers of streamservers.

Hellup :/   Het was de reden dat ik voor Telfort koos. Het bedrijf achter deze app doet ook die voor KPN. En dat geeft ook al geen extreem positief beeld.
Reputatie 4
Badge +3
@aarts90, neu,

Ik neem jullie ook mee in het onderzoek, er wordt op het moment gekeken naar de mogelijke oorzaken en de bijbehorende oplossing.

Mijn excuses voor het ongemak. We verwachten hier snel een antwoord op te kunnen geven.

Henk
Al de tweede keer deze week dat ik geen televisie op mijn iPad kan kijken. Begint wel vervelend te worden.
Badge
Hier hetzelfde probleem op twee ipads. Vanmiddag werkte het nog...
Reputatie 1
tjongejongejonge, wat een drama overkomt mij nu toch weer! ik kan nu helemaal niet meer kijken!
ik wil nu resultaten lezen en geen gezeur meer....
Reputatie 1
Goedemorgen mensen,  het is nu 09:00 ik keek net op de tablet en merkte dat ik nog steeds niet kan kijken . Dat is wel erg laat.  Maar ja het is zondag dus er zal wel niemand zijn op het kantoor bij telfort , of de collega's zijn allemaal naar de kerk! 
Badge
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.
Reputatie 4
Badge +3
Mijn ouders kunnen ook niet meer op de PC kijken. Hij blijft melden dat er geen verbinding met het thuisnetwerk is. De PC zit toch echt direct met een kabel op het Zyxelmodem. NAW gegevens, abonnementnummers e.d. zal ik op verzoek per PB sturen.

Zou je iets meer informatie kunnen geven over het besturingssysteem en bijvoorbeeld welke browser er wordt gebruikt?

Dan kan ik nauwkeuriger te werk gaan.

Henk
Badge
Hoi Henk,

Zo plotseling als het niet meer werkte, zo plotseling werkt het blijkbaar weer wel. Wellicht met werkzaamheden te maken gehad?

Groet,
Vincent
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Henk,

Zo plotseling als het niet meer werkte, zo plotseling werkt het blijkbaar weer wel. Wellicht met werkzaamheden te maken gehad?

Groet,
Vincent

Bedankt voor de terugkoppeling en fijn dat het weer werkt! :)

Henk