Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

• 25 maart 2012
  • 81 reacties
  • 29761 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

81 reacties

Amersfoort is weer online....ben wel nieuwsschierig wat het probleem nu was. Toch bedankt, vr gr P
Badge +1
hallo alle

ook in Oss al 3 dagen geen tv op de laptop / pc
en ook de melding " geen verbinding met het netwerk " ??
raar er is bij mij niks verandert of aangepast

ik heb deze storing wel eerder gehad maar geen 3 dagen lang
het lijkt op een storing bij telfort !! (netwerk)
Reputatie 1
Badge
In wolvega FR werkt ook niet.
Badge +1
in een ander gedeelte van Oss (nbr)
werkt het wel

dus is er  waarschijnlijk per wijk (postcode)
een storing???
Badge
Amersfoort is weer online....ben wel nieuwsschierig wat het probleem nu was. Toch bedankt, vr gr P

Hier is Sas van Gent kan ik ook al twee dagen geen tv kijken via de laptop. Zelfde melding :U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk.

Hoe kan dit opgelost worden aangezien bijna iedereen, van andere regio, reeds terug kan tv kijken op de pc?
In Amsterdam ook geen dienst?! Al het hele godvergeten Paasweekend niet. Kan dus geen tv kijken (kan dat nl alleen via mac)...!? En juist vanwege de interactieve manier van tv kijken heb ik Telfort genomen. 

Nog meer mensen in Amsterdam die geen verbinding met thuisnetwerk hebben en dus niets kunnen??!!

Dank Telfort voor een rustig Paasweekend..!
Ik heb sinds een paar dagen ook geen tv meer op iphone & pc. Heb al regelmatig opnieuw proberen in te loggen maar blijkt dus toch een probleem bij telfort te zijn. Internet werkt verder wel gewoon prima. Omgeving Limburg overigens. 
Is weer plat, begin van de dag deed alles het weer, nu niet meer (sinds een uurtje of 20.00 uur, Amersfoort.
Badge +1
vandaag na 4 dagen weer beel op de pc / laptop

Oss (NBR)
Badge
Geen internet dus ook geen tv.
Dus dacht dan maar eventjes via de note itv online kijken.
Grote domper dus want hier ook de melding na inloggen
ehm telfort, waarom moet je met de betaalcode het kinderslot aan en uitzetten?
is het niet logisch om daarvoor de gewone pincode te gebruiken (waar die ook om vraagt trouwens) volgens zit er een fout !!!

en kunnen jullie android ondersteuning voor de iCou8GT toevoegen 
Allwinner A31 Quad Core 1 tot 1.4GHz (ga er maar vanuit dat het stabiel geklokt is op 1GHz)
PowerVR SGX544 MP2
2GB RAM / 16GB Nand Flash
Badge
Ik kan ook sinds een aantal dagen geen TV kijken.
Noch op Smartphone (Android), Ipad en PC/laptop.

Wel is het mij opgevallen dat bij speedtest.net als provider nu KPN staat. Dit was altijd Green ISP.

Graag bericht hoe ik weer TVOnlline kan kijken !
heb van icoo een firmware upgrade gehad, de taal van us naar UK gezet en heb een hele zooi aanarm7  neon codec en players erbij geinstalleerd, en nu werkt het wel, kennelijk misten er een paar dingen.
jammer, toch weer niet, 1x goed gegaan nu steeds moeten inloggen zowel op tablet als in windows 8 chrome, en als je dan bent ingelogt zie je onder w8 een blauw demo filmpje te zien en op de tablet ben je "niet in je thuisnetwerk". 

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/storing-internet-vast-bellen-en-interactieve-televisie-in-amsterdam-oost-amstelveen-en-groningen/
Badge
Updtae
ik kan wel op PC TVonline kijken maar niet op de Samsung S3.
Natuurlijk zit deze op hetzelfde Wifi netwerk.
Kreeg groot melding dat dit niet zo is en kan dus geen TV kijken.

Webcare graag feedback/uitleg waarom dit niet kan

Het is ook geen nieuwe telefoon of zo dus plotsklaps dit gezeur...

Alvast bedankt.
Badge
Vrijdag morgen  nog niet werkend op smartphone.
Zaterdd\ag update firmware naar 4.1.2. en nu doet ie het weer...
Reputatie 1
Ik heb vrijdag mijn ontvanger binnen gekregen en meteen aangesloten. Ik heb alles volgens instructies aangesloten modem herstart daarna nog een volledige reset.
Niks helpt,  ik krijg hem niet werkend.  Komt wederom steeds met melding " Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk " ik kan wel al via de computer online tv kijken.
Mijn interactieve tv aansluiting gaat as. Vrijdag 3 mei pas van start,  zou dit het probleem kunnen wezen dat ie nog niet werkt? Enig hulp zal fijn zijn,   Alvast bedankt. 
Reputatie 8
Badge +10

Mijn interactieve tv aansluiting gaat as. Vrijdag 3 mei pas van start,  zou dit het probleem kunnen wezen dat ie nog niet werkt?

Dat lijkt me duidelijk ja...
iTV Online staat los van je TV aansluiting via de Telfort ontvanger dus die werkt blijkbaar al.
Badge
Helaas te vrieg gejuicht...
Hedenmrogen weer zelfde melding "geen verbinding met het thuis netwerk "op de smartphone.

App wil ook niet het wachtwoord onthouden....

Zeer irritant !

Telfort wat kunnen we hier aan doen ?
Reputatie 4
Badge +3
@snarf54,

Allereerst mijn excuses voor deze late reactie.

Ik heb jouw bevindingen doorgezet voor nader onderzoek, zou je mij willen melden als er iets veranderd?

Henk
Badge
Dank Henk.
Ik zal het vanavond nog eens proberen en resultaat melden.
Na , mijzelf maandelang te hebben geirriteerd aan de dagelijkse gok,
Of ik discovery kon kijken voor het slapen gaan, die teleurstelling dus er geen verbinding
Met het thuisnetwerk zou zijn, heeft de emmer doen overlopen nu net

Icm met internetproblemen de laatste tijd besloten hier een account te maken om deze reden
Hopelijk kan iemand het oplossen?

Werkt op tablet en op smartphone niet meer de laatste tijd
Als het wel werkte logde het ook vanzelf in dus

Bvd
Badge
Of ik discovery kon kijken voor het slapen gaan, die teleurstelling dus er geen verbinding

Icm met internetproblemen de laatste tijd besloten hier een account te maken om deze reden

Bvd

Hoe laat was dit? Zie ook andere topic dat na grofweg 01.00 a 01.30 vaak/structureel de online TV/apps op android/iOS eruit liggen. Henk kijkt intern wat dat probleem veroorzaakt. Als het eerder is (voor 01.00, of gewoon echt in avonduren), dan is jou probleem iets anders dan dat.
Reputatie 4
Badge +3
@All,

Om het onderzoek en de mogelijke oorzaken zo snel mogelijk te bepalen wil ik jullie om een aantal gegevens vragen;

- Type toestel
- OS + versie
- Tijdstip van aanmelding
- Foutmelding
- Abonnementsnummer

Graag ontvang ik deze gegevens in een privé bericht en mocht je willen meewerken (dit wordt later bepaald) ook een mobiel telefoonnummer waar we je op kunnen bereiken.

Henk
Reputatie 1

Bvd

misschien kan je bij dit topic is kijken :
https://forum.telfort.nl/interactieve-tv-and-digitenne-268/na-half-2-snachts-geen-itv-op-laptop-25705-new/