Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

  • 25 maart 2012
  • 81 reacties
  • 29743 keer bekeken

Vorige week lekker tv gekeken op mijn iPad. Vandaag denk ik dat weer lekker te gaan doen maar helaas. Ik krijg steeds de melding: U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk

Modem/router herstart, iPad herstart. (moest ik vorige week ook voordat het werkte) Geen resultaat, inloggen gaat prima. Op de laptop geprobeerd, helaas de zelfde melding.

Ja, ik weet zeker dat ik op mijn eigen netwerk zit. Erg frustrerend dit. Leuk dat Telfort aanbied om online tv te kunnen kijken, maar dan moet het wel werken. De applicatie is bijna af zeg maar.

Helaas maar weer op de bank zitten achter de gewone televisie... :evil:

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

81 reacties

Dit probleem heb ik ook sinds vandaag, voorheen geen problemen gehad.
Badge
Oook ik ben de halve dag al bezig om dit aan de praat te krijgen.

eerst op mijn normale pc werkt niet toen de laptop opgestart dit ehheft vorige week gewoon gewerkt en nu allemaal niet meer ???

alle instellingen uit zitten pluizen zitten zoeken of er meer mensen zijn met dit probleem ???

op de telfort site en de hulp bij itv online wordt je ook niet wijzer........

wie heeft de gouden tip !
Badge +1
zie ook:

topic9367.html

bij mij heeft helemaal nog niet gewerkt
zie ook:

topic9367.html

bij mij heeft helemaal nog niet gewerkt


Ik heb er ook last van en dat topic kan ik niet lezen.
Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen.
Badge
Is er al iets bekend van Telfort of dit een tijdelijke storing is?
Ook hier sinds vandaag problemen. Voorheen logde het systeem gewoon door, nu vraagt hij om verificatie en na ingeven gegevens de melding zoals in forum titel aangegeven. Aangezien meer mensen het probleem hebben zal het wel een storing zijn. Verwacht morgen wel een reactie van het webcare team.
Het werkt weer!
Kan de webcare informatie geven over een eventuele storing dit weekend?
Alleen maar om de gebruikers gerust te stellen dat het geen storing in de thuis omgeving was.
Badge
Bij mij doet ie het ook weer. Hopelijk horen we van webcare wat het was 😃
Badge +7
Er zijn bij verschillende klanten, op verschillende locaties onderbrekingen geweest. Ik ben bij onze netwerkleverancier aan het kijken of er meer gedetailleerde informatie over bekend is.

Onze excuses voor het ongemak.

Henk
Badge +1
Hier werkt het momenteel niet meer :

"U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk""
Reputatie 1
Heb deze klacht ook. Vindt altijd plaats net na 24.00 (begin van de nacht) als ik die avond of middag er voor TV via laptop of tablet gekeken heb.
Zolang ik de verbinding niet verbreek blijft interactieve TV op tablet of laptop werken. Zodra ik op zo'n apparaat de applicatie stop en weer begin, werkt het niet meer. Krijg steeds de mededeling dat dat in moet inloggen (dat is eerder op de dag niet zo) en als ik inlog dat ik niet op mijn thuisnetwerk zit.


De gewonen TV blijft wel werken.


Sinds eind maart TV via TElfort.

Alles thuis al geprobeerd (modem resetten, opnieuw programmeren, settop box uitschakelen), helpt niet.

De oorzaak van de storing moet bij Telfort of een van haar providers liggen. Uitermate irritant omdat ik dit abonnement met name genomen heb op via Tablet of laptop TV te kunnen kijken. Ik heb al een vraag via mail gesteld. Hoop dat Telfort het probleem snel oplost, zo heb ik er vaak niks aan.

Lost Telfort het met een weekje niet op, dan ontbindt ik het contract wegens wanprestatie.
Er zijn bij verschillende klanten, op verschillende locaties onderbrekingen geweest. Ik ben bij onze netwerkleverancier aan het kijken of er meer gedetailleerde informatie over bekend is.

Onze excuses voor het ongemak.

Henk


Sinds vandaag geen verbinding meer op de telefoon en de laptop en ook de desktop heeft geen mogelijkheid meer voor itvonline... Is er bekend waar het nu aan ligt en hoelang dit gaat duren?
Is het voor Telfort handig te weten welke locatie men zit?
Vandaag kreeg ik ook de melding "geen verbinding met het thuisnetwerk" terwijl ik gisteren gewoon heb gekeken via mijn tablet.

Heeft iemand hier antwoordt op.
Hier werkt het ook weer eens niet: geen verbinding met het thuisnetwerk

Dat is al de 4e keer in 2 maand tijd
Ik heb nieuwe app gekregen op tablet en iphone en kann nu geen itvonlinemeer kijken
Opnieuw inloggegevensingevoerd maarkrijg dan vermelding ¦geenverbinding met thuis netwerk( terwijl internet op tablet en iphone gewoon goed werkt)

Helpdezk gebeld maarniet aanwezig in weekend en feestdagen


Wil svpiemand vanTelfort hier antwoord opgeven ?
Reputatie 6
Badge +7
Dat zal toch pas na het paas weekend worden daar de Telfort medewerkers ook pasen hebben.
Ook bij mij is het niet mogelijk interactieve tv online te gebruiken.
Krijg ook de melding "U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk."
Hoop idd dat Telfort ondanks de Pasen wel wat doet.
Lijkt mij eigenlijk niet meer dan normaal.
Ik heb er sinds vandaag ook last van hij zegt dat ik niet aangesloten ben op het thuisnetwerk ,nooit last van gehad was erg tevreden ,zo handig ,maar nu niks meer echt balen
kan geen tv meer via mijn tablet kyken. iemand hier een oplossing voor?
Bij mij geen tv op tablet of pc, wegens niet verbonden zijn met thuis netwerk (terwijl dat wel het geval is). Telfort: waar blijft de oplossing?????
Er zijn bij verschillende klanten, op verschillende locaties onderbrekingen geweest. Ik ben bij onze netwerkleverancier aan het kijken of er meer gedetailleerde informatie over bekend is. Onze excuses voor het ongemak. Henk


De klacht is er nog steeds, ik heb begrepen Rotterdam en Amersfoort. Verder geen locaties gezien. Zal wel een totale server zijn die er uit ligt?
Graag morgen een oplossing? Of wordt er dan ook niet gewerkt?
Vr gr P
Hij doet het weer! Thx telfort
Hij doet het weer! Thx telfort

Yes, bij mij ook weer!!
Hallo,

Bij mij werkt het sinds gisteravond ook niet.
Ik kan nu niet eens de itv site bezoeken, terwijl verder al het andere werkt.

Ook melding: niet verbonden met thuisnetwerk.

Wat wordt hieraan gedaan?

Ik woon in Kampen