beantwoord

EPG niet zichtbaar in de toekomst

• 28 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 79 keer bekeken

De EPG van Telfort is sinds afgelopen zondag (27/10/2019) slechts zichtbaar t/m aanstaande woensdag en niet meer verder. Ook vanochtend is de gids niet verder ingeladen waardoor de programma's niet opgenomen kunnen worden.

Ik heb het modem al gereset en ook de TV-ontvanger maar zonder resultaat.

Hoe kan dit opgelost worden aangezien er vanaf donderdag geen programma's meer opgenomen kunnen worden?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 31 oktober 2019, 16:20

Ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt @Forumgebruiker20 . Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Bekijk reactie

3 reacties

De EPG van Telfort is sinds afgelopen zondag (27/10/2019) slechts zichtbaar t/m aanstaande woensdag en niet meer verder. Ook vanochtend is de gids niet verder ingeladen waardoor de programma's niet opgenomen kunnen worden.

Ik heb het modem al gereset en ook de TV-ontvanger maar zonder resultaat.

Hoe kan dit opgelost worden aangezien er vanaf donderdag geen programma's meer opgenomen kunnen worden?

Admin: dubbele topic samengevoegd

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Forumgebruiker20, welkom hier. Je geeft aan dat de gids niet verder te zien is dan morgen? Nu nog steeds niet? Ik heb het namelijk ook even getest, ik kan de gids tot en met zaterdag zien. 

Hoe heb je de ontvanger gereset? Volgens deze instructies

Reputatie 8
Badge +12

Ik ga er vanuit dat het inmiddels is gelukt @Forumgebruiker20 . Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Reageer