beantwoord

Enkel Fox sports eredivisie besteld, via app kan ik echter alle zenders bekijken?

• 7 april 2017
  • TV
  • 8 reacties
  • 115 keer bekeken

NickP
  • Starter
  • 8 reacties
Ik heb gisteren Fox eredivisie besteld, prima verlopen!

Nu kon ik een app downloaden zodat ik ook via mijn smartphone Fox sports kon kijken, hier heb ik echter wel toegang tot alle zenders van Fox sport compleet, dus ook de internationale zenders.

Is dit bekend, of is dit een fout waardoor ik straks toch nog een rekening krijg?
icon

Beste antwoord door Jhhoogen 21 april 2017, 07:19

Heb ik ook gehad, na een week of 2 is dit weg, als jij je aanmeld bij de go App krijg je standaard eerst alle zenders, na verificatie bij telfort, heb je alleen eredivisie nog

Bekijk reactie

8 reacties

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Kijk eens in 'Mijn Telfort' om te checken of je alleen Fox Sports Eredivisie hebt besteld of per abuis toch het hele pakket.
Je vindt dit onder de tab 'Abonnementen'...
NickP
Ach wat een klote site, probeer weer in te loggen maar hij blokkeert me weer. Wachtwoord zou weer niet goed zijn, wel dus. Anyway, ik ben 100% zeker dat ik alleen eredivie live heb besteld voor 7,50.
NickP

Enterprise
Reputatie 5
Badge +2
Dan heb je geluk blijkbaar... ;)
NickP
Ik snap er niks van, iemand van Telfort wellicht een officiele reactie ?
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Nick, ik wil dit graag voor je uitzoeken. Stuur mij jouw naam en adresgegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor jou aan de slag.
Stephen - Telfort
Reputatie 5
Badge +1
Bedankt voor jouw gegevens Nick! Hierbij kan ik ook bevestigen dat jij FOX Sports Eredivisie hebt besteld. Waarom je via de app toegang hebt tot alle zenders kan ik helaas niet verklaren. Ik sluit mij dan ook aan bij de woorden van Enterprise. :)
Jhhoogen
Heb ik ook gehad, na een week of 2 is dit weg, als jij je aanmeld bij de go App krijg je standaard eerst alle zenders, na verificatie bij telfort, heb je alleen eredivisie nog

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)