En weer een heel weekend zonder

• 3 maart 2014
  • 0 reacties
  • 783 keer bekeken

Ik had dit bericht al geplaatst in mijn oude topic.maar geen reactie dus bij deze:

En ja hoor.weer is het zover.ik ben het eigenlijk helemaal zat.dondernacht weer ineens verbinding weg.aan de teledoon kreeg ik te horen dat er onderhoud was bij de centrale van kpn en dat ik daarom geen verbinding had.dezelfde dag nog vrij kort daarna(vrijdag)monteur geweest heeft de aansluiting nagekeken en voor de zekerheid een ander aansluiting gemaakt.bij het meten gaf de aparatuur van de monteur aan dat de verbinding zeer stabiel is en 21mb snelheid.dus helemaal geen storing of onderhoud bij de centrale.de modem weer aangesloten en niks.broadbandlampje gaat knipperen springt dan aan samen met het internetlampje maar is na een paar seconde weer weg en dit herhaald zich.volgens de monteur lag het dan aan de modem.ik weer bellen met telfort en mij werd beloofd dat nog dezelfde dag een nieuwe zou worden opgestuurd.vandaag weer gebeld em blijkt dat er helemaal niks is opgestuurd en dat de td die beslissing zou nemen.tweede onwaarheid.bij een kennis heb ik een andere modem opgehaald die zeker goed is.en hier precies hetzelfde probleem.dus ook geen verbinding.nu zit ik dus weer een paar dagen zonder internet telefoon en tv.ik neem ook sportkanalen af.en weer mis ik topwedstrijden.ik ben niet bereikbaar en kan helemaal niks doen.je krijgt allemaal verschillende onwaarheden te horen maar een oplossing krijg je niet.ik ben er echt heel erg over aan het nadenken om op te zeggen.want op deze manier wil ik geen zaken doen.ik ben van plan maandag op te zeggen als morgen de verbinding nog steeds niet in orde is.medewerker aan de telefoon zei dat de td ook op zondag werkt.laat ze dan lekker de lijn terug zetten maar adsl ofzo.als ik iig maar weer verbinding heb.op deze manier is het geen doen.en ben ik weer zoveel tijd kwijt voor niks.de vorige keer koste het mij mijn kerst.en nu kost het mij weer mijn weekend omdat ik van alles probeer om verbinding te krijgen terwijl ik eigenlijk weet dat het hopeloos is.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer