en nu verder..... met de installatie?!

• 12 september 2013
  • 9 reacties
  • 1949 keer bekeken

Badge
Hallo, Vandaag mn 3e decoder ontvangen  als vervanging voor de vorige 2 omdat, deze niets anders deden dan instaleeren opnieuw opstarten en weer installeren. en doorgingen in een loop.

de nieuwe aangesloten op scart aan de tv, en alles ging prima en werkt nu goed!
Haarscherp beeld, mooi helder geluid en goed gelijk zonder stotteren. Alleen wanneer ik de decoder op HDMI wil aansluiten zie ik alle menu's zelfs radio enz. maar bij het willen kijken van een televisie zender zie ik alleen de menu schermen, epg en hoor ik geluid. maar t tv programma is grijs...

ik heb verschillende resouluties geprobeerd,
andere opties?! dank!

9 reacties

Reputatie 1
Badge
Al een andere hdmi kabel geprobeerd
Badge
Al een andere hdmi kabel geprobeerd

Ja, uiteraard maar helaas dit gaf geen uitkomst.
Toch bedankt!
Reputatie 8
Badge +10
Als er meerdere HDMI ingangen op de TV zitten wissel deze dan eens.
HDMI 1 is op bijv. (mijn) Samsung TV een gecombineerde HDMI/DVI-Cam poort en dat wil wel eens sputteren.
Daarom gebruik ik alleen HDMI-poorten 2, 3 en 4.
Badge
Als er meerdere HDMI ingangen op de TV zitten wissel deze dan eens.
HDMI 1 is op bijv. (mijn) Samsung TV een gecombineerde HDMI/DVI-Cam poort en dat wil wel eens sputteren.
Daarom gebruik ik alleen HDMI-poorten 2, 3 en 4.

Helaas dit typpe beeldscherm (Packard Bell) is voorzien van 1 HDMI aansluiting.
Bedankt zover.
Reputatie 8
Badge +16
Ho, een Packard Bell is een beeldscherm en geen TV, dit gaat dus niet werken, je zal echt een TV moeten gebruiken om ITV werkend te krijgen
Badge
Ho, een Packard Bell is een beeldscherm en geen TV, dit gaat dus niet werken, je zal echt een TV moeten gebruiken om ITV werkend te krijgen

hmmm packardbell maakt ook tv's hoor het gaat om een Packard Bell Maestro TV http://www.diskidee.be/wp-content/uploads/2010/09/packard-bell-maestro-240tv-front.jpg
Reputatie 8
Badge +16
Weer wat geleerd, maar dan wil ik graag het type weten aangezien de 240DML wel 2 hdmi ingangen heeft, 1 aan de achterzijde en 1 aan de linker zijkant
De STB moet op de aansluiting aan de linker zijkant om het te laten werken
Badge
nou t is dus die maar dan een 2 versies eerder... ongeveer 7 jaar oud.. die heeft dus 1 hdmi aansluiting aan de achterkant. ene daar houdt t mee op..
T zou toch niet aan de leeftijd van t tvtje moeten liggen toch?! al is 7 jaar best een tijd.. aangezien de gemiddelde pc dat helaas niet meer haalt..
Danku
Reputatie 4
Badge +3
nou t is dus die maar dan een 2 versies eerder... ongeveer 7 jaar oud.. die heeft dus 1 hdmi aansluiting aan de achterkant. ene daar houdt t mee op..
T zou toch niet aan de leeftijd van t tvtje moeten liggen toch?! al is 7 jaar best een tijd.. aangezien de gemiddelde pc dat helaas niet meer haalt..
Danku

Ik wil graag ook exact weten welk model dit is, dan kan ik nagaan of er wellicht restricties zijn in het doorgeven van het signaal.

Henk

Reageer