beantwoord

Eigen tv ontvanger aansluiten, kan dat?

• 12 december 2016
  • 1 reactie
  • 489 keer bekeken

Ik heb een itv abonnement met twee arcadyan ontvangers. Nu kan ik van iemand een amino ontvanger krijgen (die eerder door telfort werd geleverd) van een oud abonnement van hem. Kan ik die gewoon toevoegen en gebruiken?
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 12 december 2016, 21:06

Nee, jij gebruikt decoders van de nieuwe propositie van na 1 Januari 2015. De Amino behoort tot de oude propositie en is derhalve niet geschikt voor jouw netwerkt. En tot slot, voor elke decoder dien je te betalen en daarom kan je die alleen bij Telfort zelf bestellen. Iedere decoder van marktplaats of waar vandaan dan ook zal niet functioneren op je netwerk.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Nee, jij gebruikt decoders van de nieuwe propositie van na 1 Januari 2015. De Amino behoort tot de oude propositie en is derhalve niet geschikt voor jouw netwerkt. En tot slot, voor elke decoder dien je te betalen en daarom kan je die alleen bij Telfort zelf bestellen. Iedere decoder van marktplaats of waar vandaan dan ook zal niet functioneren op je netwerk.