beantwoord

Eigen tv ontvanger

• 16 mei 2018
  • TV
  • 4 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb sinds kort een Telfort alles in 1 abbonement met 1 tv ontvanger. Nu wil ik voor de slaapkamer een extra tv ontvanger gaan plaatsen om af en toe ook daar tv te kunnen kijken.
Nu zie ik dat er op Marktplaats een ruim aanbod van tv ontvangers te vinden is. Lijkt mij dat deze gewoon zullen werken binnen mijn aansluiting, of zie ik dan iets over het hoofd?
icon

Beste antwoord door Whitesnake_NL 17 mei 2018, 16:10

Bedankt voor jullie reactie.
Het is mij helemaal duidelijk geworden. Ik was in de veronderstelling dat de ontvangers ook los verkocht werden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het via de laptop of mobiel te kijken is ook niet prettig.
Heb zojuist maar een extra ontvanger erbij besteld via de website.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Voor een 2e tv ontvanger heb je ook een 2e stream via Telfort nodig.
Bij de €5,- per maand die dat kost krijg je dan ook een ontvanger in bruikleen.
Zelf kopen is dus eigenlijk zonde geld.
De ontvangers op Markplaats hadden allemaal geretouneerd moeten worden.
Reputatie 8
Badge +17
Wellicht is casten via de iTv app een optie voor je als je af en toe kijkt op de slaapkamer
Reputatie 2
Even een opmerking betreffende de tv ontvangers op Marktplaats, dit is hoogst waarschijnlijk de Amino 140 welke wordt bedoeld, deze werd tot voor een aantal jaren door een aantal providers gebruikt, o.a. Lijbrandt Telfort enz.
Alleen Telfort gebruikt deze nog en dan alleen nog voor de klanten welke meegekomen zijn van de providers welke door KPN een aantal jaren zijn overgenomen en onder de paraplu van Telfort nu hun diensten ontvangen.
Als men nu de witte afstandsbediening van Telfort heeft, dan is elke cent weggegooid geld, het zal absoluut niet werken, wel als men de zwarte afstandsbediening heeft dan wel, het betreft dan de versie welke de tv streams had via Glashart media, je kon toen zelfs de box uitwisselen tussen de verschillende providers.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie reactie.
Het is mij helemaal duidelijk geworden. Ik was in de veronderstelling dat de ontvangers ook los verkocht werden, maar dat blijkt niet zo te zijn. Het via de laptop of mobiel te kijken is ook niet prettig.
Heb zojuist maar een extra ontvanger erbij besteld via de website.

Reageer